Aviseringar
Rensa alla

God Kväll. Vad gör alla? 😀


Ämnesstartare

OF 5:
äter en kall och dålig scone utan någonting på och funderar på om det är värt att gå ut i regnet istället.

o.o du kan ju värma den? xD Vad ska du ut i regnet att göra? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Jag ligger på min soffa, glad över att mamma köpt en väska jag velat ha, kollar på fotbollsmatch och dricker en fet jävla lemonad. 

Åh! Vet känslan! 😀 Hur dricker man en lemonad förrästen? xD är inte det en frukt.. eller är jag bara dum nu? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten* D:


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

o.o du kan ju värma den? xD Vad ska du ut i regnet att göra? :s

nä ugnen har svalnat 🙁 ta en promenad till exempel, borde vara lite nyttig, har inte varit ute idag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä ugnen har svalnat 🙁 ta en promenad till exempel, borde vara lite nyttig, har inte varit ute idag..

oh :c Men såhär sent på en fredagskväll? är det inte mysigare att bara ligga och slappa då? o: 


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

Åh! Vet känslan! 😀 Hur dricker man en lemonad förrästen? xD är inte det en frukt.. eller är jag bara dum nu? :s

Lol. 

xD.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

Lol. xD.png

Well... *facepalm* det förklarar saken.


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

hahah ^_^ Hänt annars idag då? :3 

typ, har varit på bibliotek och städat kök. så lagom festligt. vad har du gjort idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

typ, har varit på bibliotek och städat kök. så lagom festligt. vad har du gjort idag?

Vänta... städade du ett kök i ett bibliotek? 
Har inte gjort så mycket... vart i skolan och dagdrömt ^_^ 


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

oh :c Men såhär sent på en fredagskväll? är det inte mysigare att bara ligga och slappa då? o: 

vad bättre att göra en fredagkväll... chillaxa är typ vad mina dagar går ut på Rodnar så.. det känns inte så speciellt ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vad bättre att göra en fredagkväll... chillaxa är typ vad mina dagar går ut på Rodnar så.. det känns inte så speciellt ändå.

oh... xD jo men.. äsch, chilla kan man alltid göra... xD 


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

Vänta... städade du ett kök i ett bibliotek? 
Har inte gjort så mycket... vart i skolan och dagdrömt ^_^ 

nej, först städade jag köket, sen gick jag till biblioteket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

nej, först städade jag köket, sen gick jag till biblioteket.

oh... det låter mer logiskt. ^^' Vad hände på biblioteket då? o: 


   
SvaraCitera

U0YZMASH:

oh... xD jo men.. äsch, chilla kan man alltid göra... xD 

så sant


   
SvaraCitera

Just nu ligger jag på sängen och har tråkigt.. Men inte länge till, ska titta på filmen "Olympus has fallen". Hoppas att den är bra XD Måste poppas Popcorn också!! Nom nom Party


   
SvaraCitera