Forumet - God morgon!

God morgon!

101 0 17
Nu sitter jag och äter yoghurt med müsli i och låtsas att det är morgon för mig även om jag misslyckades med att sova. Snart ska jag nog se en film, står emellan Himlen är oskyldigt blå, Stone och Rubber. Har inga som helst förväntningar på någon av dem så det gör ingenting att jag egentligen är helt slut.

Tänkte att det var dags för en ganska onödig tråd efter två hela dagar med detta konto liksom. Är Supply/SaD för den som icke visste det förresten. Vet att en del tycker det är irriterande när man bara antar att folk vet vem man är efter omreggning och känner mig snäll idag.
Brk g:

omtumlande morgon

Tänkte först: Har han(?) haft en omtumlande morgon eller är det att jag har haft en?

Tänkte sen: Fan vad drygt, det är ju säkert sarkastiskt.

Nu tänker jag: Jag heter ju sarkasm så det kanske var menat som ett skämt. Ha-ha-ha.

Himlen är oskyldigt blå var oerhört dålig för övrigt.

Spana också in:

krasch:

Ska inte baka den längre. Får göra det ikväll istället pga hinner inte nu. Vi ska iväg och fika.

Aha, då har du något att se fram emot åtminstone. Vart ska ni fika?

krasch:

Hoppas den är bättre än den första.
Vad failade?

Verkar ej så. Seg.
Den var bara väldigt svensk. Ingen kemi mellan skådespelarna, manuset kändes inte alls genomtänkt, allting hände för fort, för många karaktärer att hålla reda på. Eller så är jag bara grinig. [sad]
sarkasm:

Aha, då har du något att se fram emot åtminstone. Vart ska ni fika?

Haha yey.
Vi ska fika på någon bergsknalle i skogen antar jag. Eller vid Vättern.

sarkasm:

Den var bara väldigt svensk.

Förstår inte vad detta innebär gällande film.

sarkasm:

Ingen kemi mellan skådespelarna, manuset kändes inte alls genomtänkt, allting hände för fort, för många karaktärer att hålla reda på.

Låter ju sämst.

sarkasm:

Eller så är jag bara grinig. [sad]

Nä, litar på dig nu.