Forumet - God morgon!

God morgon!

802 1 44

Vad gör ni? Vad ska ni göra idag? Är ni fortfarande pyamasklädda?
Jag sitter och äter frukost i sängen och väntar på ett stort akvarium. Har ej ens berett plats för det, måste göra. Har ca en timme på mig uhu.
Vad har ni för väder då? Här är det varmt och rätt kvavt.
l7qfxha

Senast ändrad 2 Jun 2013, 10:50 av Åtta

Spana också in:

S3ON: Mulet, 16 grader. Ledsen

Armagedda: Varmt, soligt 16 grader.

Här är det 25. Men det är i solen iof.

Rejmond D Röjter: God mörgon Isola!

Ligger i sängen med telefonen i näven och kan ibte alls komma på vad jag ska företa mig med idag.

Oglad pga depp.

Akvarium låter fint. Vill också ha husdjur igen. Min katt har blivit kidnappad och kommer befinna sig på en ö resten av sommaren.

Hoppas du får en toppendag ellernågoti den stiilen.

Ja det är kul och mysigt, men mycket jobb och stora pengaslukare.
Varför depp? Gå ut i solen en stund innan det blir för varmt!
Du får åka och hälsa på hen!

Detsamma!

iddqd: God morgon! 

Jag sitter och läser en användarguide för en fönsterhanterare. Ska nog äta frukost snart och jobba lite på en rapport. Duscha och klä på mig också kanske. Molnigt ute. Gör dock inte så mycket.

God morgon!!!
Tänkte först att du skulle montera fönster Rodnar
Brukar du sätta upp ditt hår när det är varmt btw? Blir galen på mitt och har det nästan aldrig utsläppt numera.

isola: Vad gör ni? Vad ska ni göra idag? Är ni fortfarande pyamasklädda?
Jag sitter och äter frukost i sängen och väntar på ett stort akvarium. Har ej ens berett plats för det, måste göra. Har ca en timme på mig uhu.
Vad har ni för väder då? Här är det varmt och rätt kvavt.
l7qfxha
Tja isola. Jo just nu återhämtar jag mig från gymmet och ska snart ut på en joggingrunda. Pyjamasen kastade jag av mig klockan sju imorse. Morgonstund har guld i mun duvet. 
Vädret är tyvärr inte tillfredsställande då solen inte har vågat visa sig, det blåser kalla vindar och regnet hänger i luften.

1357848316882.jpg