Aviseringar
Rensa alla

God morgon!


Ämnesstartare

Vad gör ni? Vad ska ni göra idag? Är ni fortfarande pyamasklädda?
Jag sitter och äter frukost i sängen och väntar på ett stort akvarium. Har ej ens berett plats för det, måste göra. Har ca en timme på mig uhu.
Vad har ni för väder då? Här är det varmt och rätt kvavt.
l7qfxha


   
Citera
Ämnesstartare

Mulet, 16 grader. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God mörgon Isola!

Ligger i sängen med telefonen i näven och kan ibte alls komma på vad jag ska företa mig med idag.

Oglad pga depp.

Akvarium låter fint. Vill också ha husdjur igen. Min katt har blivit kidnappad och kommer befinna sig på en ö resten av sommaren.

Hoppas du får en toppendag ellernågoti den stiilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varmt, soligt 16 grader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska susa till Ikea nu och kolla deras gardinutbud. I eftermiddag ska jag spela tennis för första gången på typ 10 år, blir intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Mulet, 16 grader. Ledsen

Armagedda:
Varmt, soligt 16 grader.

Här är det 25. Men det är i solen iof.

Rejmond D Röjter:
God mörgon Isola!

Ligger i sängen med telefonen i näven och kan ibte alls komma på vad jag ska företa mig med idag.

Oglad pga depp.

Akvarium låter fint. Vill också ha husdjur igen. Min katt har blivit kidnappad och kommer befinna sig på en ö resten av sommaren.

Hoppas du får en toppendag ellernågoti den stiilen.

Ja det är kul och mysigt, men mycket jobb och stora pengaslukare.
Varför depp? Gå ut i solen en stund innan det blir för varmt!
Du får åka och hälsa på hen!

Detsamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon! 

Jag sitter och läser en användarguide för en fönsterhanterare. Ska nog äta frukost snart och jobba lite på en rapport. Duscha och klä på mig också kanske. Molnigt ute. Gör dock inte så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Ska susa till Ikea nu och kolla deras gardinutbud. I eftermiddag ska jag spela tennis för första gången på typ 10 år, blir intressant.

Aha. Har siktat in mig på deras nya symaskin. Vad vill du ha för färg?
Det är lite som badminton tycker jag, fast med högre livsinsats pga hårdare bollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morsning.
Sitter i pyjamas, slökollar "so you think you can dance?". Ska antagligen gå och shoppa eller träna idag. Här är det mulet och kvavt. Önskar dig en toppendag Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
God morgon! 

Jag sitter och läser en användarguide för en fönsterhanterare. Ska nog äta frukost snart och jobba lite på en rapport. Duscha och klä på mig också kanske. Molnigt ute. Gör dock inte så mycket.

God morgon!!!
Tänkte först att du skulle montera fönster Rodnar
Brukar du sätta upp ditt hår när det är varmt btw? Blir galen på mitt och har det nästan aldrig utsläppt numera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Morsning.
Sitter i pyjamas, slökollar "so you think you can dance?". Ska antagligen gå och shoppa eller träna idag. Här är det mulet och kvavt. Önskar dig en toppendag Tumme upp

Låter skönt. Ogillar detta kvava väder. Detsamma! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Här är det 25.

Var det här igår! Hjärta Behagligt enda in i natten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fel av mig, det är vist 21 grader.. Men mulet.. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Tänkte först att du skulle montera fönster

Hade ju iofs varit lite manligare. Kanske borde göra det istället.

isola: Brukar du sätta upp ditt hår när det är varmt btw? Blir galen på mitt och har det nästan aldrig utsläppt numera.

Nja, har det oftast i hästsvans eller utsläppt oberoende av väder.


   
SvaraCitera

Ska äta smörgåstårta.


   
SvaraCitera