Aviseringar
Rensa alla

God morgon!


Ämnesstartare

God morgon!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart är det morgon igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon! 


   
SvaraCitera

god morgon ja e vaken pizza i munnen leftovers tillfrukost


   
SvaraCitera

jag återkommer i eftermiddag

god natt


   
SvaraCitera

jag ska till vårdcentralen idag om jag kan få i mig min frukost nån fucking gång svullen som faan i halsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon! Och om fem minuter lämnar jag landetMycket glad

elverpigen:
jag ska till vårdcentralen idag om jag kan få i mig min frukost nån fucking gång svullen som faan i halsen

Du måste ta det lugnt med din stackars hals. Kokilana, penicillin och vila. Annars kan du inte bli bra och det kan vara farligt att hålla igång i ett tillstånd som ditt.Vi bryr oss om dig, du måste varva ner tills det lägger sigLedsen


   
SvaraCitera

Knegaren:
God morgon! Och om fem minuter lämnar jag landetMycket glad
Du måste ta det lugnt med din stackars hals. Kokilana, penicillin och vila. Annars kan du inte bli bra och det kan vara farligt att hålla igång i ett tillstånd som ditt.Vi bryr oss om dig, du måste varva ner tills det lägger sigLedsen

Jag gör ju inget annat än ligga i soffan och dega 🙁 och är ett virus så kan inte få penicillin utan det är Tiden Läker Alla Sår som gäller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Jag gör ju inget annat än ligga i soffan och dega 🙁 och är ett virus så kan inte få penicillin utan det är Tiden Läker Alla Sår som gäller

Japp. Men när allt kommer omkring, tänk på att vi finns här dåTumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morron! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snart en ny dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God morgon! 

Idag blir det lite körande till Järfälla, och därefter bär det av till en tripp till morföräldrarna i Kungsängen.

Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag är det sol, fan vad soft! 


   
SvaraCitera

Idag vill jag sola istället ska jag gömma stök och duscha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vaknade med svullna halskörtlar..pezzonovante Arg!! Aja, god morgon. 


   
SvaraCitera