Aviseringar
Rensa alla

god morgon


Ämnesstartare

hur är det med er? mår ni bra?

ska ni göra någonting idag?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tjabbaaaa jag mår fett bra. Idag skiner solen hos mig.

Ska inte göra något. Ska bara vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bra.

Tänkte gå på manifestation men finns ingen tydligen här, så ska träna och tare lungt.

Skälv?


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Hejhej. Jag mår inte så bra. Jag ska städa och packa och åka tåg i jättemånga timmar. Själv då stjärnblomman? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Tjabbaaaa jag mår fett bra. Idag skiner solen hos mig.

Ska inte göra något. Ska bara vara.

skönt det med. 

passe:
Det är bra.

Tänkte gå på manifestation men finns ingen tydligen här, så ska träna och tare lungt.

Skälv?

fan vad dåligt att ingen är där. ibland blir manifestationer flyttade utan att man får reda på det mvh stenkastarvänstern

jag vaknade på fel sida, men försöker få bort det med kaffe, ägg och hushållssysslor

24/7:
Hejhej. Jag mår inte så bra. Jag ska städa och packa och åka tåg i jättemånga timmar. Själv då stjärnblomman? 

ska du till göteborg? jag hatar att packa, ska göra det imorgon. vet du varför du inte mår bra?

stjärnblomman Hjärta är lite ledsen bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag ska till frisören och klippa luggen, och så ska jag fika med en umare. är jättenervös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

skönt det med. 

fan vad dåligt att ingen är där. ibland blir manifestationer flyttade utan att man får reda på det mvh stenkastarvänstern

jag vaknade på fel sida, men försöker få bort det med kaffe, ägg och hushållssysslor

ska du till göteborg? jag hatar att packa, ska göra det imorgon. vet du varför du inte mår bra?

stjärnblomman Hjärta är lite ledsen bara

Finns ingen info om var den hålls - om den gör det övht. Är en i sthlm iaf, lite väl långt wöwö. 
Ägg äger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:

Finns ingen info om var den hålls - om den gör det övht. Är en i sthlm iaf, lite väl långt wöwö. 
Ägg äger.

dumt. gå nu, så är du framme om några dagar. 

ägg är det bästa livsmedlet som finns, men min familj tycker att jag äter för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

dumt. gå nu, så är du framme om några dagar. 

ägg är det bästa livsmedlet som finns, men min familj tycker att jag äter för mycket.

Iofs.

Din familj tycker fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:

Iofs.

Din familj tycker fel.

ja. de gillar att klaga på vad jag äter, när de själv går och äter en massa godis och mackor om kvällarna. duktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ja. de gillar att klaga på vad jag äter, när de själv går och äter en massa godis och mackor om kvällarna. duktigt.

Klaga tillbaka


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

amsi: ska du till göteborg? jag hatar att packa, ska göra det imorgon. vet du varför du inte mår bra?

stjärnblomman  är lite ledsen bara

Ja, det ska jag. Jag med men jag kommer nog bara slänga ner lite grejre så får det bli som det bli. Fyfan för vara organiserad!
Okej, kan jag göra det bättre på något vis? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mår toppen. Har ätit frukost och ska snart bege mig för att träna. Ska sedan packa för att jag ska tydligen till Göteborg om 2 dagar. Du då? 


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

sicilianmind: ska tydligen till Göteborg om 2 dagar

Ska vi highfive:a då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:

Klaga tillbaka

det gör jag. de klagar på att de inte får de resultat de vill av träningen " MEN SLUTA ÄTA EN MASSA CHIPS OCH HÄMTA ERA GREJER SJÄLV, LIGG INTE STILL HELA DAGEN, TRÄNA I EN TIMME, OCH TRYCK I ER SKRÄP SEN"

24/7:

Ja, det ska jag. Jag med men jag kommer nog bara slänga ner lite grejre så får det bli som det bli. Fyfan för vara organiserad!
Okej, kan jag göra det bättre på något vis? 

det ska ju ändå upp sen igen. jag packar alltid för mycket. 
nä, jag tror inte det. bara att få skriva i den här tråden får mig att tänka på annat för en stund, det är bra. tack, vännen.


   
SvaraCitera