Aviseringar
Rensa alla

god morgon


Ämnesstartare

hur har ni det?

vad gör ni?

har rast i två timmar sen ska jag baka tårta med min klass

image_440.jpg

dörr som är bredvid mig


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

va mysigt att baka tårta! vi brukade poppa popcorn i skolan när vi hade rast.
jag gör ingenting idag, kanske kan sträcka mig till att cykla till affären och sen slinga håret. annars ska jag bara vara hemma och ruttna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
va mysigt att baka tårta! vi brukade poppa popcorn i skolan när vi hade rast.
jag gör ingenting idag, kanske kan sträcka mig till att cykla till affären och sen slinga håret. annars ska jag bara vara hemma och ruttna.

tror att det kommer att bli rätt stökigt, min klass är sådan. gillar popcorn. det är skönt att vara hemma ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gomorron. har det trött. funderar på att somna om. har glömt hur man gör för att inte vilja sova hela tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:
gomorron. har det trött. funderar på att somna om. har glömt hur man gör för att inte vilja sova hela tiden. 

sätt på en film och somna om. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ooo vill också ha tårta, fast får ju det om ett par veckor ändå. Nu ska jag försöka hinna med att göra pannkakor och fixa mig lite innan jag ska iväg till skolan, idag drar vardagen igång igen osv. Skönt att det bara är ett år kvar för mer än så orkar jag inte med min klass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

sätt på en film och somna om. 

aa ok vilken film?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nykterist:

aa ok vilken film?

barbie i nötknäpparen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby:
Ooo vill också ha tårta, fast får ju det om ett par veckor ändå. Nu ska jag försöka hinna med att göra pannkakor och fixa mig lite innan jag ska iväg till skolan, idag drar vardagen igång igen osv. Skönt att det bara är ett år kvar för mer än så orkar jag inte med min klass.

är inte så mycket för tårta faktiskt. vad ska du på dina pannkakor?

är de jobbiga? har inte lyckats ta in att jag bara har två år kvar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej är jättekissnödig men det står några byggare ute så vågar nt gå på toa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hej är jättekissnödig men det står några byggare ute så vågar nt gå på toa

kissa på dom

dagens tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tror att det kommer att bli rätt stökigt, min klass är sådan. gillar popcorn. det är skönt att vara hemma ibland.

Är hemma lite för mycket nu för tiden men är bara orkeslös och yr. Haft mycket problem senaste dagarna med att urinera, tappat aptiten med, kanske därför jag är orkeslös. Jag känner mig ganska svullen med. Var ett tag orolig för att jag är gravid, men jag äter ju p-piller så vill inte oroa mig allt för mycket över det, men borde kanske ta ett test ändå, tycker du det?
Popcorn tycker jag är supergott, brukar äta popcorn när jag är på bion och jobbar, de har en speciell krydda!
Min klass var också helt galen, vi brukade tejpa igen dörren när läraren gick ut, satte igång meatspinn på projektorn, tejpade fast elever i stolar, byggde torn av stolar. Betedde oss ganska konstigt, men skyller en stor del på lärarna som lekte med radiostyrda bilar i korridoren och skämtade mest. Min mentor färgade till och med håret blått och hade alltid tröjor med olika citat typ "även vackra fåglar skiter"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

hej är jättekissnödig men det står några byggare ute så vågar nt gå på toa

vågade en gång inte gå på toa för det stod massa tuffa killar utanför toan
jag kissade på mig
allting blev mycket värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Är hemma lite för mycket nu för tiden men är bara orkeslös och yr. Haft mycket problem senaste dagarna med att urinera, tappat aptiten med, kanske därför jag är orkeslös. Jag känner mig ganska svullen med. Var ett tag orolig för att jag är gravid, men jag äter ju p-piller så vill inte oroa mig allt för mycket över det, men borde kanske ta ett test ändå, tycker du det?
Popcorn tycker jag är supergott, brukar äta popcorn när jag är på bion och jobbar, de har en speciell krydda!
Min klass var också helt galen, vi brukade tejpa igen dörren när läraren gick ut, satte igång meatspinn på projektorn, tejpade fast elever i stolar, byggde torn av stolar. Betedde oss ganska konstigt, men skyller en stor del på lärarna som lekte med radiostyrda bilar i korridoren och skämtade mest. Min mentor färgade till och med håret blått och hade alltid tröjor med olika citat typ "även vackra fåglar skiter"

usch. ta ett test, så vet du! vad är det för krydda? gillar popcorn med smör. 

vad kul!
min klass är inte lika livlig som min högstadieklass, men alla ställer upp för varandra och de flesta är rätt schysta. några snackar skit om mig för att jag umgås med klassens enda kille, men det får de gärna göra. v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska hitta ett par skor och sen åka in till tebjudning med vänner.


   
SvaraCitera