Aviseringar
Rensa alla

god morgon


Ämnesstartare

passe aro :
Är på jobbet. Brygger kaffe. Ska träna om cirka 90 minuter och sedan ska jag äta något tjockt, dra hem och bänka mig framför TVn och CL i fotboll. Dricka någon öl och äta lite godis till det. Sedan ska jag nog läsa lite.

Summerar min dag rätt bra.

vad jobbar du med? har aldrig fattat. 

iddqd:
Pluggar datavetenskap och ska läsa på lite inför en tenta i algoritmer samt pilla på en slutrapport i en kurs om matematisk modellering.

låter tråkigt men du kanske gillar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vilket otrevligt beteende av dem. Barnsligt. 
Hallonglass gjord på kvarg!

ja. det är just därför jag inte trivs hemma, för vi lever inte på samma villkor. låter gott! har du sötningsmedel i? jag gjorde glass häromveckan av turkisk yoghurt, citron och pyttelite jordgubbssylt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: låter tråkigt men du kanske gillar det.

Matte på hög nivå är faktiskt jävligt kul, man får använda sin kreativitet rätt mycket. Tycker det är lite synd att den matte man lär sig i grundskolan och gymnasiet är så stel och tråkig. Det borde göras något åt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Matte på hög nivå är faktiskt jävligt kul, man får använda sin kreativitet rätt mycket. Tycker det är lite synd att den matte man lär sig i grundskolan och gymnasiet är så stel och tråkig. Det borde göras något åt det.

så är det nog. men bra att du gillar det! jag dka läsa till matte c, hoppas att jag klarar av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

så är det nog. men bra att du gillar det! jag dka läsa till matte c, hoppas att jag klarar av det.

Det är typ då det brukar börja bli kul, så det klarar du nog!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Det är typ då det brukar börja bli kul, så det klarar du nog!

bra! och vargen är grym på matte, så om jag behöver hjälp får jag det!


   
SvaraCitera

amsi: ska du till havet?

nä åkte till en sjö istället o sen till en kompis o grilla


   
SvaraCitera