Aviseringar
Rensa alla

God morgon på er! 🙂


ynk
 ynk

sova bort lite mer sömnighet, ev äta nåt som påminner om frukost. ska kanske få lite sällskap av en vän senare idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plugga och städa. Förhoppningsvis. Sedan gå och kolla en grej i en affär och lite sådant och sedan kommer en gulli person och sover över. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samt pussa på kisselutten. men nu sover hon och är tråkig. men ack så söt. 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Ska om några min åka bort över helgen till min mamma och familjen på den sidan, kommer bli nice


   
SvaraCitera

Goodmorgon! Yes jag vaknade nu B) Första gången i heeela mitt liv! Beror dock på att jag satt o spelade till kl:5... Menmen 😀 Idag kommer brorsan över o vi ska ha att dum dummare marathon, alltså se 1:an och 2:an 🙂 Sen vet jag faktiskt inte vad som händer 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morron!


   
SvaraCitera
Draug

ska inte göra ett skit, blir att återhämta sig från gårdagens fylleri eskapader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Godmorgon! Blir nog att sätta sig framför datorn/tv'n kolla på någon film med ett varmt täcke virat runt en och tycka synd om mig och min förkylning Gråter


   
SvaraCitera
time
 time

Ska 'make like a tree and leave' Uppsala till förmån för huvudstaden, bowling och paraplydrinkar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: Vad ska du göra Razor?

Tvätta halva dan, och sitta vid datorn med en del grejer jag behöver göra. Inget spännande tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Godmorgon! Blir nog att sätta sig framför datorn/tv'n kolla på någon film med ett varmt täcke virat runt en och tycka synd om mig och min förkylningGråter

Du vet hur du ska ta hand om dig, mysa och ta det lugnt. Krya på dig! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

update: har varken städat eller pluggat mihihi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Tråd låst.

FU!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: update: har varken städat eller pluggat mihihi

Ha ha Mycket glad, min tanke var att jag också skulle städa men pajade efter tvätten och datorgrejandet...


   
SvaraCitera