Aviseringar
Rensa alla

GOD MORGON UM!


Ämnesstartare

ne skoja, har inte gått och lagt mig än.

berätta nått


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hej, ska jobba snart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Hej, ska jobba snart.

hej, fan va skoj!

ska nog diska lite och greja. sova hinner man göra nån annan gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gomorron trub! Jag vaknade för drygt en halvtimme sen [smile][smile][smile][smile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Gomorron trub! Jag vaknade för drygt en halvtimme sen .

Godmorgon Nubbie! Jag hag fortfarande inte gått och lagt mig. Skiter i att göra det. Solar i den lilla solen som finns på balkongen ist, haha.

Vad ska du göra idag? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha undrade precis om du gått och lagt dig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

Godmorgon Nubbie! Jag hag fortfarande inte gått och lagt mig. Skiter i att göra det. Solar i den lilla solen som finns på balkongen ist, haha.

Ooo, låter mysigt. Tycker att du borde vara jättetrött men egentligen är det väl rätt enkelt att vara uppe när det är sommar eftersom att det är så ljust. Vad har du gjort hela natten?

trubdruider:

Vad ska du göra idag?

Vet inte riktigt, typ gå ut och promenera med hunden och gå på spinning lite senare ikväll. Själv då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Haha undrade precis om du gått och lagt dig

Nejdå!

Vad har du för dig?

nubbie:

Ooo, låter mysigt. Tycker att du borde vara jättetrött men egentligen är det väl rätt enkelt att vara uppe när det är sommar eftersom att det är så ljust. Vad har du gjort hela natten?Vet inte riktigt, typ gå ut och promenera med hunden och gå på spinning lite senare ikväll. Själv då?

Hehe, har typ suttit vid datorn, lyssnat på musik och snackat med en eller två umare. Nu är det helt dagsljus, då kan jag lika gärna vara vaken

Okej, det låter bra. Ska göra tråkiga grejer som att städa osv. Sen ska jag träffa en vän. Men föst ska jag chilla här några timmar hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gissa vad jag ska göra idag [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Gissa vad jag ska göra idag

Snöbollskrig?!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

Snöbollskrig?!?

Självklart xD
Nää ska fylla år idag, haha men ligger fortfarande i sängen nu [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Självklart xDNää ska fylla år idag, haha men ligger fortfarande i sängen nu

Oj, grattis! Hur mkt fyller du? Är du fortfarande i önska dig presenter ålder eller är di gammal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack [bigsmile]
Fyller 21, börjar bli gammal, haha. Har inte önskat mig nått med kommer säkert få saker iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Tack Fyller 21, börjar bli gammal, haha. Har inte önskat mig nått med kommer säkert få saker iaf

21, men det är en bra ålder. Då kan man fasta världen runt on man känner för det!
Hur ska du spendera din födelsedag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

Hehe, har typ suttit vid datorn, lyssnat på musik och snackat med en eller två umare. Nu är det helt dagsljus, då kan jag lika gärna vara vaken

Oj, skulle nog tröttna om jag satt o surfade hela natten. Hade varvat med typ film, promenad osv, hehe. Kvällspromenader är mysiga.

trubdruider:

Sen ska jag träffa en vän.

Oo, kul!

mrman:

Nää ska fylla år idag,

Grattisgrattis! [party]


   
SvaraCitera