Forumet - God natt

God natt

196 0 33

Spana också in:

coffee:

Nej, snarare tvärtom heheheheheheehe. Behöver inte kontra med något mot dig, du har säkert det svårt nog redan [party]

säkert, enligt din standard. (eftersom du inte vet hur jag ser ut och inte heller kommer få veta det så hoppas jag att du förstår att inget du säger har någon slags betydelse)
Rodja:

säkert, enligt din standard. (eftersom du inte vet hur jag ser ut och inte heller kommer få veta det så hoppas jag att du förstår att inget du säger har någon slags betydelse)

Självklart vet jag inte, men du känns som en typ som har problem med dig själv, kanske är det ditt självförtroende som sviker dig. Du kanske tyvärr ser hemsk ut i ansiktet, vad vet jag (Det är här du ska säga att du ser åtminstone inte ut som mig i ansiktet). Hur som helst så försöker du hoppa på andra över internet istället för att må lite bättre för stunden. Om det hjälper, så är jag glad för din skull. Vad kul att det var jag som kunde hjälpa dig den här gången :) Säg vad du vill, jag bryr mig inte ett dugg. Jag är helnöjd med mig själv! [bigcheers]