Aviseringar
Rensa alla

God nyår !


Ämnesstartare

Ah, gott nytt år alla ! Stupade som vanligt innan 12 slaget igår kommer knappt ihåg något och låg och spydde från 11 till halv 1.. Fattar inte hur man alltid ska lyckas. Nästa nyår ska jag börja dricka 23:45 ! Någon mer som hade lika roligt som jag ?[ops]

hangover-716850.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Kl 7 på morgonen. precis kommit hem från en sjukt rolig nyårsafton. var ett gäng som imitera michael Jackson i 5 timmar, haha lol. Lyckades aldrig bli kungen 😉 Galet hungring, ska bli gott med fyllekäk. ska upp och jobba i 8 timmar om 5 timmar. fyfan! happy neew yyyyyyyyyyyyear1

vill knulla som fan:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

vill knulla som fan:(

Ja jag med ! Varför blir man så jävla kåt när man är bakfull [bigsmile] hahaha


   
SvaraCitera

jag har haft epic nyår bästa på aslänge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

jag har haft epic nyår bästa på aslänge

Skönt att höra 😀 Önskar jag själv hade haft det ! Hade varit kul att varit vaken vid 12 slagen åtminstonde.. Oavsett hur full jag varit [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jo då, det var rätt najs [party] Festade till typ 5 på morgonen, och har dansat en hel del, kuuul =)


   
SvaraCitera

Drack mitt första glas skumpa kl 18:30 och jag varken stupade eller är bakis idag. Du måste slipa på tekniken[cool]


   
SvaraCitera

hade grymt kul, började supas vid 20 och slutade vid 6 kanske. varken spydde, stupade eller är bakfull idag vilket känns underbart.
kom hem till kompis, käkade grym mat och somnade med 3 pers i en 120 säng.

tråkigt att folk ska börja bråka, slåss och att alla tjejer har vidrig attityd mot varandra dock.


   
SvaraCitera

Första timmen försökte jag undvika ett gammalt strul, mellan 11 och 2 var jag asparty och asglad och allt var fint, sen blev jag arg och grät, vet ej varför riktigt, sen åkte jag hem och skapade töntig tråd.

Upptäckte i morse att jag glömde kameran och halsbandet hos han som hade festen. Oklart varför jag inte hade halsbandet på mig.


   
SvaraCitera

mitt nyår var nice, var lagom full och lagom dansig.


   
SvaraCitera

ah kul det låter [rolleyes]


   
SvaraCitera

mitt nyår var najs, i en soffa med pojkvännen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

extremt bra nyår. Var med människor jag aldrig träffat förr, blev lagom full och hade det astrevligt. Kom hem vid 6 till dem jag sov hos och sov två timmar men är icke bakfull, yes! Också fick jag både en nyårskyss vid tovslaget och knulla.[y]


   
SvaraCitera

Det funkade[smile]


   
SvaraCitera

lajnabonga:

Någon mer som hade lika roligt som jag ?[ops]

Nej, eftersom min mentala ålder över 14 år så varken däckade eller spydde jag! [y]


   
SvaraCitera