Aviseringar
Rensa alla

Goda anledningar till att inte skaffa en unge (för kvinnor)


Ämnesstartare

Violine:

Däremot så känns det som att det MÅSTE födas mindre barn än vad det gör...

Häng med ner till Afrika så säger vi åt dom jävlarna att sluta vara så kåta när det är brist på preventivmedel? [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Ja! Jag kommer bli lika bred som lång när jag är gravid [sad]

Ohwww, jag vill träffa dig om du blir gravid, klappa magen och lyssna på den. Och läsa sagor för magen. <3333

Du kommer bli världens sötaste gravida kvinna. <333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

Häng med ner till Afrika så säger vi åt dom jävlarna att sluta vara så kåta när det är brist på preventivmedel? [y]

Men de är väl inte ens kåta, de vill ju bara göra många barn för att de kan, titta jag är man och detta är min väldigt fertila fru som fött 13 barn... Och helst ska de vara män. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Men de är väl inte ens kåta, de vill ju bara göra många barn för att de kan, titta jag är man och detta är min väldigt fertila fru som fött 13 barn... Och helst ska de vara män. :/

nu när du säger det. let's kapa kukarna på negerjävlarna(obs-inte rasistiskt menat)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

nu när du säger det. let's kapa kukarna på negerjävlarna(obs-inte rasistiskt menat)

😐

Duuu får göra det. Jag vill inte ha en massa snoppar i en sopsäck. 😐


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Duuu får göra det. Jag vill inte ha en massa snoppar i en sopsäck. 😐

du är kvinnan här. DO IT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

du är kvinnan här. DO IT!

Kan vi inte ta deras sperma-säckar bara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Kan vi inte ta deras sperma-säckar bara?

Då kan dom ju fortfarande våldta kvinnorna, barnen, djuren, träden? ._.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

Då kan dom ju fortfarande våldta kvinnorna, barnen, djuren, träden? ._.

Think of the trees!! Kan man inte göra dem impotenta då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag tycker att vi ska föda mindre barn överallt, adoptera de föräldrarlösa barnen i länder där de troligtvis kommer dö innan tonåren - utsättas för barnslaveri.

Du kan inte påtvinga människor att adoptera. Många vill ha biologiska barn, och jag är en utav dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

8. Du gör kommande generationer av djur och människor en tjänst genom att inte föra dina gener vidare, då naturresurserna inte räcker särskilt långt.

Det löser vi genom att bomba sönder Afrika, USA och Israel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobzii:

Du kan inte påtvinga människor att adoptera. Många vill ha biologiska barn, och jag är en utav dem.

Tror du seriöst att jag tror att det skulle gå? Tror du seriöst att jag vill kastrera svarta i Afrika?

Nej... Men logiskt sätt så behövs det göras något sådant. :/ Men vi följer inte alltid logiken eftersom att vi är människor.


   
SvaraCitera

Ser ingen anledning där som skulle få mig att inte skaffa barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men man måste väll inte av värsta pretto o lugn för att vara förälder. barnen spelar väll inte all roll i livet.
jag tycke rman ska va ung när man får barn, bäst för barnen och en sj...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hobzii:

Jag tycker att vi ska föda mindre barn överallt, adoptera de föräldrarlösa barnen i länder där de troligtvis kommer dö innan tonåren - utsättas för barnslaveri.

Öh, ja du tyckte ju det, alltså ville du ju det? Eller byter vi efter vindens kappa nu? Och, nej, allt är otroligt logiskt eftersom det är naturligt.


   
SvaraCitera