Aviseringar
Rensa alla

godaste drinkarna ni nånsin druckit


Ämnesstartare

Okej, skriv ned de godaste ingredienserna till en drink (som blandas med vodka då) ni vet. ska väl vara hyfsat lätt att göra med få rätt ingredienser. är så less på mina vanliga blandingar (vodka-redbull, fantaexotic för att nämna två) så jag vill ha lite inspiration!

kör på!


   
Citera
Ämnesstartare

äckligt

drick en coca cola och njut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden lät rolig på rubriken men så visade det sig bara att du vill veta vad du ska grogga fulvodkan du fått tag på med. [n][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Tråden lät rolig på rubriken men så visade det sig bara att du vill veta vad du ska grogga fulvodkan du fått tag på med.

det gäller ju att fiska trådkommentarer på bästa sätt [wink] förresten så är det ju samma sak, jag ber er ju i vilket fall som helst att skriva ner godaste drinkarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två ingredienser är ingen drink utan en grogg.
Du får inga goda groggar på bara vodka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min favorit kan nog annars vara white russian, i synnerhet på milk shake istället för grädde/mjölk.


   
SvaraCitera
höna

vodka apelsinjuce
vodka redbull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Endast vodka & läsk är så basic så att det blir tråkigt ju.. Dricker hellre den ren isf.. [sad]

Den godaste drinken jag någonsin har druckit måste nog vara Long Island Iced Tea..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schweppes Lemon - vodka, Schweppes Lemon är gudarnas nektar man kan dricka vilket råttgift som helst bara man blandar i lite av ovan nämnda groggvirke, har själv kunnat skärt ner mina alkoholkostnader kraftigt sen jag till fullo öppnande upp mitt hjärta för denna grönaktiga mirakel. Den kan verkligen maskera den mest acetonartade hemmabrygden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan inget om drinkar. Har aldrig druckit någon drink som jag ansett vara god. Har druckit redbull vodka ibland men tycker inte att det är ett dugg gott [crazy]


   
SvaraCitera
höna

dazed:

Schweppes Lemon -

smakade dendär bitter lemon är vidrig[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som gillar?

Image

Drack en drink gjord på det i USA, var bättre än redbullen iaf men inte direkt god heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

smakade dendär bitter lemon är vidrig

aj då

mrman:

Ingen som gillar?

Blev bjuden på något slags turkisk motsvarighet till den där i somras, mysig skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

White russian[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den enda spritgroggen jag verkligen gillar är nog captain morgan och cola. finns iof andra som är goda men de behöver antingen typ 17 olika ingredienser som jag inte tänker köpa, eller så kommer jag inte ihåg vilka det är[sad]


   
SvaraCitera