Aviseringar
Rensa alla

Godnatt


Ämnesstartare

FNÖ: morgon stund har guld i marsvin

Vist. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Citerar jag blir de helt cp, men min bf går till jobbet så tidigt och bor i etta ihop så brukar vakna då med =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Citerar jag blir de helt cp, men min bf går till jobbet så tidigt och bor i etta ihop så brukar vakna då med =)

Werid Skeptisk Haha bra! Då vet jag Galen Låter jobbigt Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Varför så tidigt uppe? Lyllo! Här verkar det ha avtagit, bara pyttelite snö 

God morgon. Varför är du med uppe så tidigt? Galen

Kommer nog mer snart 🙂

Godmorgon. Du får samma fråga, varför uppe så tidigt?

Godmorgon fnö! Vad gör du uppe så tidigt då? Galen

Godmorgon på dig med Elise! Du var inte lika tidig som de andra men ändå tidig, haha.

Vissa jobbar ju...men nu äre helg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Werid Skeptisk somna bra! Då vet jag Galen Låter jobbigt Gråter

Hehe inte så jobbigt, jag somnar oftast om 🙂 sen så vet jag ju om att vi bor på. 36 kvm så förstår om min bf råkar väcka mig på morgonen, han måste ju få gå till jobbet trots allt hehe 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren: Vissa jobbar ju...men nu äre helg!

Usch...

FruLiten: Hehe inte så jobbigt, jag somnar oftast om 🙂 sen så vet jag ju om att vi bor på. 36 kvm så förstår om min bf råkar väcka mig på morgonen, han måste ju få gå till jobbet trots allt hehe 😀

Haha okej, skönt det 🙂 Jag har lite svårt för det Gråter Hehe ja då är det ju lite förståeligt såklart men det är då det kan vara bra att öva på sina ninja moves och vara dödstyst och osynlig! Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha okej, skönt det 🙂 Jag har lite svårt för det  Hehe ja då är det ju lite förståeligt såklart men det är då det kan vara bra att öva på sina ninja moves och vara dödstyst och osynlig!

Jaa, men sen jobbar jag ganska sent, och då får han ju stå ut med att jag kommer hem sent 🙁 
Haha ja, vi kanske borde bli ninjas. jag vet en som inte är en tyst ninja, min granne, har spelat julmusik ashögt från klockan 06 imorse Arg och så pallar jag inte vara en tjurig granne och klaga Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Jaa, men sen jobbar jag ganska sent, och då får han ju stå ut med att jag kommer hem sent 🙁 
Haha ja, vi kanske borde bli ninjas. jag vet en som inte är en tyst ninja, min granne, har spelat julmusik ashögt från klockan 06 imorse  och så pallar jag inte vara en tjurig granne och klaga

Det låter jobbigt 🙁 dåliga tider och timing. Fast kanske funkar ändå, jag har ingen koll Galen Haha ja! Vore asbra tror jag Mycket glad Hahaha! Han kanske bara försöker skapa julstämning? Party Fast vet hur hemskt det är Gråter Du borde vara tjurig granne och klaga! Eller hämnas, spela något hemskt ännu högre tills han får nog Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Folk är så duktiga som kommer upp tycker jag RodnarSöt Blä vad jobbigt! 🙁 Gångavstånd ska det vara Hjärta

blir imponerand varje morgonSöt ja gångavståndHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: blir imponerand varje morgonSöt ja gångavståndHjärta  Haha kan förstå det! Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: bara att inse att det suger att skolan börjar tidigtGråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: bara att inse att det suger att skolan börjar tidigtGråter Ja det är hemskt! Gråter Men vore ändå jobbigt med sovmorgon och sen sluta sent 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hemskt dilemma!Gråter Vi kan gå i skolan på nattenSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Hemskt dilemma! Vi kan gå i skolan på natten

Hahaha, kan ju rekommendera det till tjockisarna som bestämmer! vore lite coolt Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hahaha, kan ju rekommendera det till tjockisarna som bestämmer! vore lite coolt Mycket glad

visst vore det?! läste en bokserie där de gick i skolan mellan 20.00 och 03.00.Tumme upp


   
SvaraCitera