Aviseringar
Rensa alla

Godwins lag: När folk jämför med Hitler


Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Menar du att det är den relevanta frågan man bör ställa sig? Vart är kopplingen mellan en mustasch och destruktivitet menar du?

Män med mustasch är överrepresenterade i avdelningen farliga ledare, jag är lite tveksam till huruvida sverige kanske har för många mustaschprydda män på våra gator idag. Sedan försöker media hela tiden mata oss med en massa propaganda där mustaschfolket skall ses som mysiga farbröder, tv4film sänder filmer med Hasse Alfredsson tex. Alltså jag är inte mustaschrasist heller, jag känner en med mustasch faktiskt men det har gått lite för långt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Män med mustasch är överrepresenterade i avdelningen farliga ledare, jag är lite tveksam till huruvida sverige kanske har för många mustaschprydda män på våra gator idag.

Det är vita män med!!! [mad]

dazed:

Sedan försöker media hela tiden mata oss med en massa propaganda där mustaschfolket skall ses som mysiga farbröder, tv4film sänder filmer med Hasse Alfredsson tex.

Tror du jag bryr mig om media? Jag kollar inte ens på TV!!!

dazed:

Alltså jag är inte mustaschrasist heller, jag känner en med mustasch faktiskt men det har gått lite för långt.

DET FINNS INGET SOM HETER MUSTACHRASSISM!!! Det är som om man kan vara rassist för långt eller kort hår, fattar du hur puckat det är? Du bör ta begreppet rasism med större allvar än att använda det såhär nonchalant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

DET FINNS INGET SOM HETER MUSTACHRASSISM!!! Det är som om man kan vara rassist för långt eller kort hår, fattar du hur puckat det är? Du bör ta begreppet rasism med större allvar än att använda det såhär nonchalant!

Men lol spänn av, tror du skadar något slags kamp mot rasism nu bra mycket mer än vad jag gör, om vi nu låtsas att det här betyder något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Men lol spänn av, tror du skadar något slags kamp mot rasism nu bra mycket mer än vad jag gör, om vi nu låtsas att det här betyder något.

Jo för att vara bitter är så mycket bättre än att bli förbannad!? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jo för att vara bitter är så mycket bättre än att bli förbannad!?

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Va?

Vad är exempelvis problemet med Hjalmar Branting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är dumma i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Vad är exempelvis problemet med Hjalmar Branting?

Vad har det med bittherhet kontra ilska att göra?


   
SvaraCitera