Aviseringar
Rensa alla

gör det ont nu?


Ämnesstartare

gör det ont nu, pappa?
gör det ont nu när du förstår vad du har gjort?
förstår du ens vad du har gjort?
Jag hoppas så, pappa.
jag känner bara hat mot dig.
du gjorde illa mig, så någon gång komr jag göra illa dig. hör du det, pappa? Du svek mig.

skäms du inte, mamma?
skäms du inte när du ser vad han gjorde?
vet du vad han gjorde?
kunde du inte ens hämta mig, det gjorde ju så ont?
Bryr du dig ens, mamma? Jag hoppas det, mamma.

pappa, om du någonsin slår mig igen, så ska du få ont. har du inte hört att det man gör mot andra får man alltid trefalt tillbaka?
För så är det pappa.
Jag vill inte kalla dig för pappa, men absolut inte ditt namn, har du inte hört att om man säger en demons namn så kommer de och hemsöker en?
För så är det, pappa.


   
Citera
Ämnesstartare

Men lilla gumman [sad]
Du måste prata med någon.


   
SvaraCitera

gumman [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du måste prata med någon.

med vem? ingen lyssnar ju, alla beter sig som om det är ehlt normalt att slå sina abrn

förutom min kompis, men hon kan inte göra något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

med vem? ingen lyssnar ju, alla beter sig som om det är ehlt normalt att slå sina abrn

förutom min kompis, men hon kan inte göra något

Skolsköterskan, lärare lr dyl. Kompisar är bra, men de kan ju som du säger inte göra någonting.


   
SvaraCitera

Införskaffa ej vapen och alkohol i kombination.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Skolsköterskan, lärare lr dyl. Kompisar är bra, men de kan ju som du säger inte göra någonting.

vad skulle de göra då? om de fick veta vad som egentligen händer, vad jag är rädd för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

vad skulle de göra då? om de fick veta vad som egentligen händer, vad jag är rädd för

De skulle kontakta soc. De skulle i sin tur prata med dig och dina föräldrar och se vad som behöver göras i din familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

De skulle kontakta soc. De skulle i sin tur prata med dig och dina föräldrar och se vad som behöver göras i din familj.

tänk om jag inte vill göra något i min familj, vill bort bort bort från dom, inte ha något med dem att göra. de drar bara ner mig i sin egen skit
de kommer bli så sura efteråt, skitsura om jag måste fortsätta bo där. om jag ska kontakta soc ska jag bort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

Jag vill inte kalla dig för pappa, men absolut inte ditt namn, har du inte hört att om man säger en demons namn så kommer de och hemsöker en?

jag tror inte på detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

tänk om jag inte vill göra något i min familj, vill bort bort bort från dom, inte ha något med dem att göra. de drar bara ner mig i sin egen skit
de kommer bli så sura efteråt, skitsura om jag måste fortsätta bo där. om jag ska kontakta soc ska jag bort

Soc tar bara bort barn i nödfall, men de kommer inte att lämna dig i en dålig situation. Speciellt inte när du är så liten som du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Soc tar bara bort barn i nödfall, men de kommer inte att lämna dig i en dålig situation. Speciellt inte när du är så liten som du är.

om jag berättar om all den andra skiten, som hänt min syster och mig. kanske de låter mig gå då?
ungefär hur mycket elände där hemma måste man ha för att slippa bo där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

om jag berättar om all den andra skiten, som hänt min syster och mig. kanske de låter mig gå då?
ungefär hur mycket elände där hemma måste man ha för att slippa bo där?

Det avgör de, mycket går ju att fixa också. Den bästa lösningen är inte alltid att komma bort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Den bästa lösningen är inte alltid att komma bort.

nej, förstås. men jag kommr verkligen inte kunna må bättre ifall jag fortsätter bo här, min kompis säger alltid att jag måste tänka på mig själv när det gäller de här skitsakerna

och så vill jag hämnas på pappa, han ska få sitt straff på något vis. han har svikit mig för sista gången, något måste hända. är så arg just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

och så vill jag hämnas på pappa, han ska få sitt straff på något vis. han har svikit mig för sista gången, något måste hända. är så arg just nu

Förstår verkligen det.

BadAssLezbo:

nej, förstås. men jag kommr verkligen inte kunna må bättre ifall jag fortsätter bo här, min kompis säger alltid att jag måste tänka på mig själv när det gäller de här skitsakerna

Det är rätt, det är du som ska må bra. Försök därför hitta någon bra vuxen som du litar på och kan prata med.


   
SvaraCitera