Aviseringar
Rensa alla

gör det ont nu?


Ämnesstartare

isola:

Det är rätt, det är du som ska må bra. Försök därför hitta någon bra vuxen som du litar på och kan prata med.

okj, tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också blivit slagen av min pappa (en gång) och känt detta

BadAssLezbo:

Jag vill inte kalla dig för pappa, men absolut inte ditt namn, h

i flera år

men nu är han sjuk och ska kanske dö snart... kommer sakna honom isf. jag fattar att när man är arg kan man göra saker och sen ångra sig. men så länge han behåller den inställningen att han behövde göra så för att kontrollera mig kan jag inte förlåta honom. jag vågar inte ens vara ensam med honom. vill inte bli skadad mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det värsta är när vuxna låtsas som att inget hänt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det värsta är när vuxna låtsas som att inget hänt

usch, jag hatar både när min mamma å min pappa gör det(båda har gjort illa mig, mest pappa dock) + min syster(som också blivit slagen förut) förnekar det och säger att det aldrig hänt, att dom inte gjorde något, att jag bara hittar på. ibland tror ja nästan på dem, men så kommer jag ju ihåg att det gjorde ont. jag kommer ihåg både det fysiska och det känslomässiga

ennie:

har också blivit slagen av min pappa och känt detta

förstår inte varför föräldrar verkar tycka att d är helt okj och slå sina barn

ennie:

jag vågar inte ens vara ensam med honom. vill inte bli skadad mer.

det är precis så jag kännr, jag vågar inte vara nära honom utan att kanske min syster också är där

ennie:

men nu är han sjuk och ska kanske dö snart... kommer sakna honom isf.

man har ju haft sina bra stunder

ennie:

jag fattar att när man är arg kan man göra saker och sen ångra sig. men så länge han behåller den inställningen att han behövde göra så för att kontrollera mig kan jag inte förlåta honom.

han säger samma sak till mig, att det var jag som hade provocerat honom, att jag förtjänade det, att han inte skulle kunnat tygla mig annars osv. jävla skitsnack, tror inte på det längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

han säger samma sak till mig, att det var jag som hade provocerat honom, att jag förtjänade det, att han inte skulle kunnat tygla mig annars osv. jävla skitsnack, tror inte på det längre

ja......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chilla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

chilla

men ne, va precis efteråt att han slått igen + skrev i denna tråd efter flaska vin


   
SvaraCitera