Aviseringar
Rensa alla

Gör era katter såhär?


Ämnesstartare

katten springer under sängen med klorna mot sängens underdel för att känna efter vart katten ska sticka dig med en kniv i din sömn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo: hur länge har du haft katt

det är familjens katt, 15 år gammal snart, leker fortfarande mycket.

FruLiten: katten springer under sängen med klorna mot sängens underdel för att känna efter vart katten ska sticka dig med en kniv i din sömn

aha, får sätta stängsel runt sängens underdel så att hon inte kan ta sig in där mer.


   
SvaraCitera
time
 time

Ja, har haft katter som har underhållit sig själva med denna aktivitet flera timmar i sträck, typ. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Gärna ackompanjerat till ett skönt beat av MJAAAAAUMJAUMJAU. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Ja, har haft katter som har underhållit sig själva med denna aktivitet flera timmar i sträck, typ. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Gärna ackompanjerat till ett skönt beat av MJAAAAAUMJAUMJAU.

haha, låter helt sjukt egentligen. undrar vad som är så roligt med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

haha, låter helt sjukt egentligen. undrar vad som är så roligt med det.

testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min katt gjorde så när hon var liten när hon busade och hade ett av sina "tokspel". Kan varna för att madrassen är sönderklöst under sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som fingerprints sa gjorde även min katt de när hon var liten, vi var även tvungna att byta madrass. Hon slutade iaf med det efter ett tag, nu är hon jätte lat och ligger i sängen istället 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Något understimulerad, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHHAHAHAHA omg va gulligt!!!! Min katt gör inte så men det hade vart sjukt kul om hon hade gjort det! 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så gör Maya jämt när vi går och lägger oss. Om hon börjat innan jag hoppar i sängen så flyger hon efter mina fötter Rodnar


   
SvaraCitera

Min förra katt (hona) har ofta gjort så, skulle inte oroa mig i vanliga fall.


   
SvaraCitera