Aviseringar
Rensa alla

Gör ett erkännande,


Ämnesstartare

lätta ditt hjärta. Låt oss sympatisera med dig.

Dbp erkänner:
1. Hoppas att en liknande tråd inte existerar.
2. Under 2 år var jag sjukt djävla kär i en man på 30+ år. Saknar honom.
3. Trött, men inte i kroppen eller ögonen.

Har du några bekännelser?


   
Citera
Ämnesstartare

1. Behöver ligga. Seriöst. Det här är fan illa.
2. Är verkligen luspank nu. Pinsamt pank. Och om inte soc blir snällare kommer jag fortsätta vara det.
3. Dröjde en vecka med att diska för det var så jobbigt, och när jag diskade idag orkade jag inte ens klart (lämnade 5 skålar + 1 stekpanna)


   
SvaraCitera

1. Jag saknar fyllan och smaken av hennes fitta.
2. Jag hatar verkligen att vara sjuk.
3. Jag har inte duschat på en och en halv vecka.
4. Förutom fem koppar te och några klunkar juice är det enda jag ätit idag en och en halv pizza-slice och en kolakaka.
5. Funderar på att skita i föreläsningen imorn och bara gå på handledningen. Eventuellt skita i den med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa, men dom är inte för allmänheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. DET ÄR SÅ JÄVLA VÄRDELÖST KASST ATT JAG ALDRIG ORKAR GÖRA NÅGONTING. SITTER HELLRE OCH HAR HALVTRÅKIGT I TVÅ TIMMAR ÄN ATT GÖRA NÅGON NYTTIGT OCH SEN HA HELKUL EN TIMME. DET BLIR ALLTID SÅ [mad][mad][mad][mad][mad] HATA HATA HATA


   
SvaraCitera

1. Jag vet att jag måste städa men gör de inte pga lathet.
2. Jag vet att min farmor gärna vill se min nya lägenhet men jag har inte ens bjudit hit henne...[no-no]
3. Jag brände mig med en cigg förra veckan.


   
SvaraCitera

Vet att jag måste plugga men ändå sitter jag vid datorn och gör typ ingenting. (ska lämna in uppgiften imorgon).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. är ledsen för att jag inte hälsade på farmor innan hon dog [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Jag har sagt till mina föräldrar att jag pluggar inför högskoleprovet närhelst jag får chansen. Det är en förutsättning för att jag får bo kvar hemma utan att betala hyra. Att jag gör något vettigt med min lediga tid. Den senaste månaden har jag pluggat max tre-fyra gånger.

2. Inget som jag kan komma på. Brukar vara ärlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. När mor tjatar om att jag ska dra till arbetsförmedlingen nickar jag, men menar egentligen "låt oss skjuta upp det lite till". Det går rätt bra.
2. Jag är hellre pengalös än att faktiskt göra något.
3. Jag vet inte vad jag känner, tänker eller vill typ hälften av min vakna tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. saknar att umgås med killar. tjejer är så svåra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. när jag gjorde det så mådde jag ej bättre. allt verkar ha med hur den andra reagerar på det jag säger. o här tror jag att jag kommer att mötas av tystnad, mest för att ingen bryr sig.

men det kommer att göra ont i mig för att jag kommer då behöva kämpa med tanken av att andra faktiskt blev "[tard][confused]".
(obs! väljer inte denna reaktion själv.)


   
SvaraCitera

Stringburka:

1. Behöver ligga. Seriöst. Det här är fan illa.

2. Jag loggar in på um minst 3 ggr. varje dag och läser. Det är mycket oftare än jag träffar mina kompisar.
3. Är fattig, ful och dålig på det mesta.
4. Fast på vissa lektioner i skolan så är jag besserwisser och försöker vara bättre än alla andra för att visa att jag har bra självförtroende fast jag inte har det.
5. Glömde avboka ett träningspass som jag inte orkar gå på för att jag är så lat och nu får jag inte boka mer på en månad eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Har en bildanalys, en psykologiuppsats, en scen, ett scenrum, en projektplan, ett försvarstal, en tavla, fyra reportage och en mapp att sortera, läsa, göra och skriva- allt inom 1-5 dagar. Har inte börjat med något av det.

2. Kommer att vara pank i en månad på grund av räkningar jag inte var beredd på.

3. Vet inte alls hur länge jag har haft mitt preventivmedel i mig nu, borde kanske kolla upp det.

4. Jag har 16% frånvaro i skolan.

5. Efter att ha läst vad jag precis har skrivit, känner jag att en ångestattack är på väg.


   
SvaraCitera