Aviseringar
Rensa alla

Gör jag rätt ??


Ämnesstartare

Heej !
Nu äre så att jag hade tänkt ha samlag för första gången med en kille jag verkligen gillar ,vet ej hur han känner och vill inte fråga heller ,
men anledningen till att jag har bråttom med att ha det mäh honom är att jag vill få honom att gilla mig mer och aldrig lämna mig typ....
Är det rätt?
eller kommer det få honom att senare tröttna på mig ? ALLVARLIGA SVAR TACK , ni som inte förstår frågan eller inte har något vettigt och komma med behöver inte svara!!! om ni inte förstår frågan så kan jag förklara mer ..... MVH[love]


   
Citera

Niiinaaa_:

anledningen till att jag har bråttom med att ha det mäh honom är att jag vill få honom att gilla mig mer och aldrig lämna mig typ....
Är det rätt?

Du behöver ju inte tvinga fram det p.g.a den anledningen. Men vill han så vill han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Du behöver ju inte tvinga fram det p.g.a den anledningen. Men vill han så vill han

Men jag är rädd att han typ lämnar mig och aldrig vill träffa mig igen om jag inte göre :S


   
SvaraCitera

han ska vilja stanna med dig och gilla dig mer och mer för att du är du, inte för att du släpper till lätt. rememba dat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niiinaaa_:

Men jag är rädd att han typ lämnar mig och aldrig vill träffa mig igen om jag inte göre :S

Verkar vara en riktig höjdarsnubbe. Du måste ligga med honom för att han ska stanna.....hmmmm.....


   
SvaraCitera

Niiinaaa_:

Men jag är rädd att han typ lämnar mig och aldrig vill träffa mig igen om jag inte göre :S

Dumma unge... större risk att han lämnar dig om han får fitta för tidigt (om det är det som han är ute efter)

Är du ute efter någonting seriöst så är det bäst att inte sära på benen på en gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligg inte med honom om du verkligen inte vill göra det själv, för din egen skull. Vilket jag absolut inte skulle kunna förstå varför du skulle vilja det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

han ska vilja stanna med dig och gilla dig mer och mer för att du är du, inte för att du släpper till lätt. rememba dat!

Men tänk så är han inte då + vet ej om han vill ha ngt seriöst han är lix några år.... äldre än mig


   
SvaraCitera

Niiinaaa_:

!!! om ni inte förstår frågan så kan jag förklara mer ..... MVH

Ja snälla förklara [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Ligg inte med honom om du verkligen inte vill göra det själv, för din egen skull. Vilket jag absolut inte skulle kunna förstå varför du skulle vilja det.

Men jag vill ju aldrig förlora honom och om jag gör det så kanske det ät större risk att han stannar ..... oooh ja fattar ej att man kan vara så besatt av en snygg kille som ja äää just nu :(:(:(:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niiinaaa_:

kan vara så besatt av en snygg kille som ja äää just nu :(:(:(:(

Jag fattar.
Det är jag med.

Fast han är nog inte speciellt snygg, bara för mig.
Är det så för dig med, eller är han verkligen snygg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grodanboll_:

Ja snälla förklara

Ja men alltså jag tänkte ha sex med en kille som är äldre än mig själv, anledningen är att jag inte vill att han ska lämna mig....för att han är den snyggaste jag sett, är besatt av honom ... och om ja låter honom ta min oskuld så kanske han aldrig lämnar mig :S:S kalla mig Naiv men de är så jag tänker


   
SvaraCitera

Niiinaaa_:

Men tänk så är han inte då + vet ej om han vill ha ngt seriöst han är lix några år.... äldre än mig

Fråga dig själv om det verkligen känns bra att "ge" det till honom, för tidigt för dig, för att han ska vilja stanna. Om han nu är några år äldre borde han vara mogen nog att låta dig, som är yngre, sätta takten. Gör han inte så är han oansvarsfull/skiter i dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Fast han är nog inte speciellt snygg, bara för mig.
Är det så för dig med, eller är han verkligen snygg?

Jag tror att de flesta tycker han är "Snygg" endast , men jag tkr han är super duper snygg vet ej vad ja ska göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niiinaaa_:

om ja låter honom ta min oskuld

MEN GUD NEJ.

Uppfattade inte att du t.om är oskuld.
Sluta nu.

Ligg inte!


   
SvaraCitera