Aviseringar
Rensa alla

GÖR KANSKE EN KOMPLIMANGTRÅD


Ämnesstartare

förutsatt att jag beundrar dig som vill veta vad jag tycker om dig

annars gör jag inga komplimanger, bara sanningar

Men fråga om du vill veta va jag tycker om dig[wink]

Dold text: Det här är väl mode på um nu eller


   
Citera
Ämnesstartare

med reservation för vissa sanningar jag skonar er från


   
SvaraCitera

ja.vesst


   
SvaraCitera

Shoot.


   
SvaraCitera
time
 time

Okidoki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ja.vesst

Gillar dig tycker du är 1 skön brutta som vet så mycket bra om utseende och va som är bra och inte i skönhetskarusellen. extra plus för att ciggen ska bort ur ditt liv nu!

Nachac:

Shoot.

Gillar dig, tycker det är oförtjänt dålig ton runt dig. Om jag är jätteledsen eller i behov av hjälp har du alltid nåt bra att säga!

timeisrunningout:

Okidoki.

Dig tycker jag också om, men jag vet så lite om dig. Känner att du är en av de ofarligaste modsen, som ändå sköter ditt jobb! (vissa mods är ju bara inaktiva eller mjäkiga, du känns snäll men ändå bestämd) Svårt det blev att förklara. Gillar hur snäll och stöttande du är mot sådana som är ledsna och tar ut det på kroppen, tror du är till stort stöd. Du brukar kunna skriva så snälla svar men ändå med ett jättebra budskap av stort värde!


   
SvaraCitera

hejhej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen, fjäskaren


   
SvaraCitera
time
 time

elverpigen:

Du brukar kunna skriva så snälla svar men ändå med ett jättebra budskap av stort värde!

Nu kanske jag är lite ovanligt emotionell och hormonell men jag blev tårögd, så rörd blev jag. Vilken underbar människa du är som lyfte upp min annars ganska melankoliska kväll på det här sättet [love]


   
SvaraCitera

jarå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

hejhej

Tycker om dig också och har alltid känt att du är lika gammal som jag fastän du inte är det. fast det känns ändå so att det är så långt avstånd mellan oss på nåt sätt. Du verkar va en bra och driven tjej i de frågor som är viktiga för dig

timeisrunningout:

Nu kanske jag är lite ovanligt emotionell och hormonell men jag blev tårögd, så rörd blev jag. Vilken underbar människa du är som lyfte upp min annars ganska melankoliska kväll på det här sättet [love]

nejmen oj [blush][love]


   
SvaraCitera

Vet att du älskar mig, försök att inte smöra för mycket nu [wink]


   
SvaraCitera

elverpigen:

Gillar dig, tycker det är oförtjänt dålig ton runt dig. Om jag är jätteledsen eller i behov av hjälp har du alltid nåt bra att säga!

Fint sagt.


   
SvaraCitera

Shoot [me]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jarå

Betraktar dig som min syster, nästan. Du är så klok och bra och har nästan alltid nåt vettigt att säga. Utom ibland men då kan jag diskutera med dig och ah. Lära mig mer om mig själv typ.

Dan_the_ironman:

Vet att du älskar mig, försök att inte smöra för mycket nu [wink]

Du är säkert jättebra att ha som bror, med tanke på att du i 9 fall av 10 backar upp din syster till mer än 100%. Ofta säger du även åt mig att "inte lägga mig i", när du själv gör just precis det och det beteendet stör mig, men i övrigt tycker jag inte illa om dig på något sätt. Du verkar soft när du sänker gardet lite. (typ som när du inte visste att jag var jag haha)


   
SvaraCitera