Aviseringar
Rensa alla

Gör narr av min vikt


Ämnesstartare

Jag är 169 och väger 67 kg. Problemet är att alla säger att jag är överviktig och ful och kommer aldrig ha en bra framtid. De säger att jag kommer sitta i rullstol resten av livet och få demens av min övervikt. Jävla idioter dem är


   
Citera
Ämnesstartare

salmisalami:
Jag är 169 och väger 67 kg. Problemet är att alla säger att jag är överviktig och ful och kommer aldrig ha en bra framtid. De säger att jag kommer sitta i rullstol resten av livet och få demens av min övervikt. Jävla idioter dem är

OCH SNÄLLA RING INTE MIN MAMMA IGEN! VILL INTE HA FLER PROBLEM!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH JÄVLA IDIOTERRR HATAR DEMM Arg ffan exploderarrrr inget fungerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HATAR MITT JÄVLA LIIIVVVVVVVVVV VAFAN :'(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LSLDKSKDKSJSJDJSSJAJSJAWJQQIQIAIAKAJABSBABAAABAAJJJAJQAAAAAAAAAAAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VARFÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

du är definitivt inte överviktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allt löser sigHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skrev fel!!! Jag är 159 inte 169 cm lång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enligt bmi är du överviktig men bmi säger inte hur din kropp mår så man ska egentligen inte lyssna till bmi


   
SvaraCitera
mens
 mens

Har du någon kurator på skolan du kan prata med? Din familj behandlar dig ej okej. Din "övervikt" kommer ej att sätta dig i rullstol. Under puberteten behöver man dessutom lite extra hull. BMI är ofta dumt att gå efter. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här är min kropp. Vad tycker ni? Är jag tjock?Screenshot_2015-10-30-11-06-59.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2015-10-30-11-06-03.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2015-10-30-11-12-01.png


   
SvaraCitera