Aviseringar
Rensa alla

Gör narr av min vikt


Ämnesstartare

Screenshot_2015-10-30-11-11-14.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gråter


   
SvaraCitera

Nej, du är inte tjock.


   
SvaraCitera

Du är jättevacker! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har en jättefin kropp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salmisalami:
Här är min kropp. Vad tycker ni? Är jag tjock?Screenshot_2015-10-30-11-06-59.png

salmisalami:
Screenshot_2015-10-30-11-12-01.png

salmisalami:
Screenshot_2015-10-30-11-11-14.png

Du är inte 159 cm lång och väger 67 kg på dom tre bilderna vännen min!!! Förutsatt att du inte bildbehandlat bilderna och din längd på 159 cm stämmer så väger du på sin höjd 55 kg. Skulle du väga 67 kg så skulle du se helt annorlunda ut om du vore 159 cm lång.


   
SvaraCitera
mens
 mens

stolt blond svenska:

Du är inte 159 cm lång och väger 67 kg på dom tre bilderna vännen min!!! Förutsatt att du inte bildbehandlat bilderna och din längd på 159 cm stämmer så väger du på sin höjd 55 kg. Skulle du väga 67 kg så skulle du se helt annorlunda ut om du vore 159 cm lång.

Det går inte att säga utifrån en bild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: Det går inte att säga utifrån en bild.

Skulle hon vara 159 cm lång och väga 67 kg så skulle det vara "mer mage" och kraftigare armar, ben och lår. Enligt vad jag skulle gissa på.


   
SvaraCitera
mens
 mens

stolt blond svenska:

Skulle hon vara 159 cm lång och väga 67 kg så skulle det vara "mer mage" och kraftigare armar, ben och lår. Enligt vad jag skulle gissa på.

det går det som sagt inte att avgöra genom att bara titta på någon


   
SvaraCitera

salmisalami:
Screenshot_2015-10-30-11-12-01.png

den där trappan ser exakt ut som trappan jag hade när jag bodde i en etagevåning vid slussen för tio år sen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaaaaadda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en 6 månader gammal bild är lite tjockare nu. Inte så stor skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser helt normalviktig ut på bilderna. 


   
SvaraCitera

Du är INTE överviktig! Skit i vikten, så fort du inte ligger på 100 siffran så .. Jag är 170,5 och väger 82 kg.. Och jag är överviktig enligt BMI men vafan liksom... Åt helvete för BMI! Jag tycker du är jätte fin som du är!  


   
SvaraCitera