Aviseringar
Rensa alla

GÖRA ABORT IMORGON. MÅR HEMSKT.


Ämnesstartare

Hej

Fick för ett par dagar sedan reda på att jag är med barn, enligt barnmorskan jag pratade med är jag mellan v 5-6. Alltså fortfarande tidig i graviditeten.

Jag har alltid drömt om barn, men att behålla skulle aldrig fungera för mig pga min livssituation. Har ingen relation heller med pappan.

Har tid för abort imorgon, och kommer få göra en medicinsk.. Jag är rädd efter allt jag läst då folk beskrivit hur ont det gör.

Vet inte hur jag ska klara det. [cry]


   
Citera

förlåt kmr gå jättebra :>


   
SvaraCitera

se det så här, geom att göra abort så har du större chanser att förbättra din situation och kan dessutom skaffa barn med en person som är intresserad av att ha en realation och ett abrn med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eftersom du länkar ett filmklipp och skriver en blink så kan jag nästan ana vad det är utan att ens ha kollat..

Fyfan vilken elak och okänslig människa du är.


   
SvaraCitera

förlåt :C


   
SvaraCitera

Jag skulle bli förvånad och mer orolig om du själv inte insett att du fått en mild depression av det själva abort-ingreppet. Du är inställd på barnafödande och har fått modersinsikter, därav den troliga anledningen till att du mår som du mår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner mig redan anti att prata med deras kuraktorer, tror knappast det hjälper.

Någon som varit en en liknande sits som mig?


   
SvaraCitera

🙁 Hoppas allt går bra. Jag kan inte hjälpa, annat än att ge dig alla mina lyckönskningar. Har också hört historier om att det skall göra hemskt ont, men, du får väl smärtstillande, eller så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig varit med om det innan, känner ingen som har det heller.. df jag skriver här.

Jag hoppas man får smärtstillande, och jag hoppas det blir lugnt för min del.

Kommer inte kunna sova inatt 🙁


   
SvaraCitera

Usch, kan tänka mig hur du känner. Det kanske lugnar nerverna lite om du läser om andras erfarenheter, råd och tips men jag rekommenderar dig inte till att söka efter det här, UM är en trollsida.

T.ex här kan du läsa lite


   
SvaraCitera

Kan försäkra dig om att du gör något bra [smile]
För framtiden!


   
SvaraCitera

Kan förstå att det känns jobbigt just nu, men jag tror inte att du ska lyssna så mycket på vad andra har sagt om det. Många kan överdriva.. + att det inte är så viktigt hur andra upplevt det.. Det viktiga är du.

Du verkar klok, hoppas att allt går bra för dig [love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stargirl:

Kommer inte kunna sova inatt 🙁

Försök! Eller gör en kopp te så att du får i dig något [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zeppelin: dina ord värmer! tack!![love]


   
SvaraCitera

veganova:

Gör inte abort!

Men ge dig. Sluta trolla om saker du inte förstår.

ont: en massa styrkekramar till dig, du fattar rätt beslut både för dig och för barnet!
det kommer att gå jättebra, tro inte på alla skräckhistorier alla försöker tuta i dig. det kommer att gå så bra så.


   
SvaraCitera

Jag hoppas verkligen att det gick bra för dig.
Många kramar!!


   
SvaraCitera