Aviseringar
Rensa alla

Göra dem svartsjuka elr inte?


Ämnesstartare

Ja, grejen är att jag aldrig försöker/vill göra en tjej svartsjuk, säger alltid att inget hände osv. när det kanske ändå gjorde det.

Dock så märker jag att vissa tjejer vill göra mig svartsjuk och hålla på så.

Så vad tkr ni man ska göra? Hålla sig på sin egna nivå eller göra samma sak? Höjs eller sänks tjejens intresse då?


   
Citera
Ämnesstartare

håller inte i längden men du är femton så aa lär funka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

håller inte i längden men du är femton så aa lär funka

Jag gillar det inte heller att hålla på så egentligen, men när folk gör det mot mig och det är så jävla uppenbart blir man bara sur.

Så vadå, blir man mer "eftertraktad" om man tex svarar ja på frågan om man höll på med fler tjejer den kvällen tex?


   
SvaraCitera

Du ska veta att brudar gillar (medvetet/omedvetet) att fucka med killars huvuden. Göra er svartsjuka, tala i dubbla meningar osv. Köp inget av den skiten. Det kommer bara bli som en ond cirkel.

Visst, du blir säkert skiteftertraktad om det visar sig att du har varit lite lösaktig, vad vet jag. Men man gör väl som man själv tycker och känner..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAmini:

Så vadå, blir man mer "eftertraktad" om man tex svarar ja på frågan om man höll på med fler tjejer den kvällen tex?

Nej, det tycker jag inte.


   
SvaraCitera

Go for it!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

SAmini:

Så vad tkr ni man ska göra?

Det är det som är grejen, att INTE bete sig lika dåligt som idioterna. Därför skall man skiljas ifrån dom o göra rätt för sig. Gå aldrig lika lågt som någon annan. Liksom varför?

Visst, behandla andra som de själva behandlar. Hur dålig som person är man inte då? Ge dom inte den uppmärksamheten. Skit i dom bara. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl upp till dig.
Men fy vad jobbigt det låter. Jag fårstår dock inte hur du orkar holla på att leka så.
Känner du inte längtan efter raka och ärliga relationer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kodou:

Du ska veta att brudar gillar (medvetet/omedvetet) att fucka med killars huvuden. Göra er svartsjuka, tala i dubbla meningar osv. Köp inget av den skiten. Det kommer bara bli som en ond cirkel.

Förklara "ond cirkel".

klåparen:

Go for it!!!!!!!!!!!!

go for what? 🙂

Angelize:

Nej, det tycker jag inte.

Okej, bra att veta 🙂

Daybreak:

Visst, behandla andra som de själva behandlar

Jag gör det, jag ljuger tom för att de INTE ska känna sig svartsjuka, när de ljuger så att jag SKA känna mig svartsjuk 😛 inte alla då, men vissa

Kallestroppp:

Det är väl upp till dig.
Men fy vad jobbigt det låter. Jag fårstår dock inte hur du orkar holla på att leka så.
Känner du inte längtan efter raka och ärliga relationer?

Jo, men tänker inte ta ngn random som jag känt i någon vecka elr så 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du ha ett sån fjortisbrud som bara vill spela ett spel? [shake]


   
SvaraCitera

SAmini:

go for what? 🙂

[cute]


   
SvaraCitera

SAmini:

Förklara "ond cirkel".

Well. Du vet hur vissa tjejer håller på och tjaffsar, snackar skit och jävlas med varandra? När man väl har kommit in i det blir det som en ond cirkel. En lögn bygger en annan.. alltså, tagit mig lite vatten över huvudet att försöka förklara. Men, som med all bullshit så resulterar det bara i mer bullshit när det gäller brudar. kort sagt om jag var kille skulle jag helst undvika att försöka att 'spela det spelet'.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att ljuga för folk är rätt dåligt. Att försöka göra dem svartsjuka är också rätt dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Att ljuga för folk är rätt dåligt. Att försöka göra dem svartsjuka är också rätt dåligt.

Ska man ljuga för att INTE göra dem svartsjuka då? 😛

kodou:

Du vet hur vissa tjejer håller på och tjaffsar

Aha, sånt skit 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAmini:

Ska man ljuga för att INTE göra dem svartsjuka då? 😛

Nej.


   
SvaraCitera