Aviseringar
Rensa alla

Göra en musik video


Ämnesstartare

Hej, jag skulle vilja lägga upp en video på youtube eller nåt där jag sjunger, och jag vill inte göra en tråkig video, utan jag vill ha en video där man filmer från olika vinklar, en från sidan t.ex, en nära, en lite längre bort osv.
Men jag vet inte hur jag ska göra för att få alla videor att matcha med ljudet, och med varandra.

Sen undrar jag hur jag gör om jag vill spela in när jag spelar på pianot för sig och när jag sjunger för sig, så man lägger ihop dom två i efterhand.

Hoppas ni fattar vad jag menar, och att ni kan hjälpa mig. Vill helst ha ett altenativ som är enkelt och gratis.


   
Citera
Ämnesstartare

Tack för den otroligt stora hjälpen... Nej men seriöst, skulle bli skitglad om jag fick svar!


   
SvaraCitera

men asså för sånt här funkar det ju att googla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

men asså för sånt här funkar det ju att googla

Jo tack jag vet, men nu bad jag om att få ett svar här, annars skulle jag ju aldrig fråa


   
SvaraCitera

Januarychild:

Jo tack jag vet, men nu bad jag om att få ett svar här, annars skulle jag ju aldrig fråa

haha ja jag har ju sett tråden LIKSOM[wink][wink]

men det är lättare via google då det finns tutorials eller va det heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äggligt:

haha ja jag har ju sett tråden LIKSOMmen det är lättare via google då det finns tutorials eller va det heter

Men jag använder min ipad, och surfhasrigheten är jättelåg så jag kan inte se på videor.


   
SvaraCitera

Hopp men lycka till med musikvideon


   
SvaraCitera