Aviseringar
Rensa alla

göra hårförlängning själv


Ämnesstartare

Fingerprints:

lovar att du inte ser på 50% av de som har löshår att de har det.

Lovar att isf har resterande 50% jävligt fult löshår. Dessutom vore det ju ovärt att skaffa det om det nu inte blir snyggare, eftersom mina kompisar endast har skaffat fult och jag inte reagerat på att någon fått långt fint hår kan vi ju dra slutsatsen att det antingen inte syns eller helt enkelt är jävligt fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpte du från rapunzel eller hur fick du tag på ditt hår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Lovar att isf har resterande 50% jävligt fult löshår

det var min poäng lite [bigsmile] hälften gör ju det fan inge bra, alternativt så tar de inte hand om det. Tanken är a tt det inte ska synas att man har det, det är då det är fint.

framtidskon:

är keratinvax hårt eller är det mer som mjuka ägg? har hellre mjuka ägg än hårda microringar. men be gorgeous är bra eftersom det är så smidigt och lätt att återanvända med mera, samt sägs slita minst på håret av metoderna som finns på marknaden nu

haha det är hårt, fast inte stenhårt. Vet inte hur jag ska förklara. De ger ju inte med sig när man trycker på dem, men de är ju lite mjukaktiga ändå.

framtidskon:

köpte du från rapunzel eller hur fick du tag på ditt hår?

Köpte från företag via tradera, min kompis hade koll på sånt där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

vill du ha sex med mig eller vad är det du försöker säga?

Nej jag filosoferade kring frisyrer och kom fram till att "tom" blev fel eftersom rakat är snyggt på flickor. Jag har aldrig förstått poängen med löshår riktigt, men visserligen inte heller varför långt hår per automatik är längre än kort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt löshår skulle bli snyggt hår iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

mitt löshår skulle bli snyggt hår iaf

ja prova! det är ju bara att plocka bort om det inte blir bra . visa bild sen vettja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

men visserligen inte heller varför långt hår per automatik är längre än kort.

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag har aldrig förstått poängen med löshår riktigt, men visserligen inte heller varför långt hår per automatik är längre än kort.

poängen är att man får långt hår utan att spara och ta hand om sitt eget i många år.

långt hår är coolt när det är tjockt och fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tanken är a tt det inte ska synas att man har det, det är då det är fint.

Men som sagt har jag aldrig reagerat på att någon fått finare hår utan att klippa sig, så jag tror ingen tjej jag känner har lyckats göra det bra. Jag ser typ 30-40 jag känner varje dag pga klass och gammal klass så borde ju ha sett om någon lyckats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men som sagt har jag aldrig reagerat på att någon fått finare hår utan att klippa sig, så jag tror ingen tjej jag känner har lyckats göra det bra. Jag ser typ 30-40 jag känner varje dag pga klass och gammal klass så borde ju ha sett om någon lyckats.

hmm. vad är det som du inte tycker är fint då? Det långa håret i sig eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror jag.

hahahahaha, den bästa felskrivningen jag gjort i hela mitt liv tror jag [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har gjort ja, det gick bra. se bara till att din frisyr passar att ha hårförlängning i, och att du sätter varje del på bra ställen. för tror det är där de flesta failar, att det blir fult resultat. själva sätta i det grejen är ej svår. jag hade microrings lr vad det heter. men tror inget är spec svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hallå
VARFÖR ÄR LÅNGT HÅR LÄNGRE ÄN KORT+??
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

VARFÖR ÄR LÅNGT HÅR LÄNGRE ÄN KORT+??

Varför är kort hår kortare än kort?? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hmm. vad är det som du inte tycker är fint då? Det långa håret i sig eller?

Det är så himla svårt att få det bra, hår brukar ju ha olika form vid olika luftfuktigheter så ibland får det naturliga mer vågor etc, dessutom verkar det vara assvårt att få rätt färger eftersom det naturliga håret solbleks olika mycket på olika ställen. Den stora tabben folk brukar göra är dock att ha fel frisyr för det till att börja med, så håret är klippt vågrätt och det därför blir som en kant av tjockare hår.

Jag känner mig manly som fan nu!


   
SvaraCitera