Aviseringar
Rensa alla

Göra kille intresserad av mer än KK


Ämnesstartare

Jag o D har varit KKs eller liknande sedan i augusti 2008. Vi ses en dag i veckan, de första månaderna var det oftare, men på senare tid har det blivit varannan vecka ungefär. Vi har väldigt trevligt när vi ses o gör en massa saker. Beter oss som vi vore tillsammans. Men ändå är vi inte det.

Jag är rätt snygg, snyggare än vad han är tydligen enl vänner. Han är 27 o jag 21.. Jag är lite trött på KKandet o vill egentligen ha mer. HUR gör jag en kille mer intresserad? Går det? Eller ska jag leta upp någon ny? För att försöka leva det livet jag vill ha?

Seriösa svar nu då tack [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga vad han vill bara, gumman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

la fleur:

Jag är rätt snygg, snyggare än vad han är tydligen enl vänner

Ooooh vad jag hatar sånt.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ooooh vad jag hatar sånt.

Äsch det e la bra hon säger så vi fattar. [y]

Nja om ni inte blivit tsm efter ett år.. jag vet inte om ni har nån chans.. eller chans har ni la, men om det är ett förhållande du vill ha så kanske du bör leta nån annan. Om du e snygg borde det inte va några probelm. Fast tjej-snyggingar brukar iofs vara singlar, konstigt nog. [shake]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ooooh vad jag hatar sånt.

Agree


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja med 1 st sport kanske? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske bara är en sån som inte vill ge sig inpå ett förhållande, eller så ser han dig inte som något annat än en knulldocka. Hur som helst, det finns ju inget att göra, vad skulle planen vara liksom? Att lura honom till att bli intresserad genom att bete dig som någon du inte är? [confused]


   
SvaraCitera

ms_A:

la

Har alltid undrat vad "la" betyder.. Vad betyder det? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

Har alltid undrat vad "la" betyder.. Vad betyder det? [confused]

väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera

Angelize:

väl

Varför skriver man "la" när man kan skriva "väl" istället? Just doesn't make any sense! [confused]


   
SvaraCitera
Vision

schism:

tt lura honom till att bli intresserad genom att bete dig som någon du inte är? [confused]

Han kan väl lika gärna vilja ha mer, i hemlighet, som hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vision:

Han kan väl lika gärna vilja ha mer, i hemlighet, som hon vill.

Nä, till skillnad från tjejer så vågar killar faktiskt ta initiativ.


   
SvaraCitera
Vision

Så behöver det inte alls vara.


   
SvaraCitera
Vision

schism:

Nä, till skillnad från tjejer så vågar killar faktiskt ta initiativ.

kommentaren över


   
SvaraCitera