Aviseringar
Rensa alla

Göra nåt romantiskt


Ämnesstartare

Min pojkvän är verkligen den romantiska i vårt förhållande; han ger mig ofta frukost på sängen, hittar på mysiga dejter, ger mig blommor och är väldigt bra på att visa kärlek rent allmänt.

Jag har aldrig varit sådan, utan jag är kallar oftast någon jag älskar för idiot snarare än älskling, och är inte heller så bra på det här med spontana, romantiska grejer. Jag vill dock ändra på detta, så att min kille inte känner att han är den enda som gör gulliga saker.

Frågan är dock, vad kan jag hitta på?


   
Citera

Överraska honom med något han gillar. Behöver inte vara en stor grej, bara något som visar att du är uppmärksam och bryr dig.


   
SvaraCitera

Bjud ut honom på en romantisk middag på någon fin restaurang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Överraska honom med något han gillar. Behöver inte vara en stor grej, bara något som visar att du är uppmärksam och bryr dig.

Mjo, men han är så svår. Det enda han gillar är typ dator- och tv-spel Söt


   
SvaraCitera

Du känner din pojkvän bäst! Laga något han tycker om, köp hem lite smått och gott o kanske någon dryck som faller honom i smaken och se på någon film tillsammans eller något 🙂


   
SvaraCitera

strawbeerry: Mjo, men han är så svår. Det enda han gillar är typ dator- och tv-spel

Låter som en spännande kis. Men han lär väl gilla någon bakelse, glass eller mat? Annars kan du ju bara spela med honom om du inte gör det annars. Överraska med ett nytt spel eller en spelkontroll Tardig.


   
SvaraCitera

Instämmer med talaren ovan. Visa intresse i hans aktiviteter, det brukar ge mycket 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RobinL1997:
Instämmer med talaren ovan. Visa intresse i hans aktiviteter, det brukar ge mycket 🙂

Problemet är ju då att jag är totalkass på alla sorters elektroniska spel Tumme ned Hade gärna engagerat mig, men är verkligen ett hopplöst fall...


   
SvaraCitera
mynona

Kan du verkligen inte komma på något själv, så ta då efter hans exempel och gör något av det han har gjort för dig då han visat sig så romantiskt som du beskriver i din första post - det funkade ju på dig, och det är bara rätt att göra det tillbaka!


   
SvaraCitera
reben

lämna lappar i hans fickor
överraska med att ha lagat fancy middag elr någe om du e bra på sånt
elr kanske picnic nu när de blir fint väder, kör värsta korgen o massa smågrejor
lär dig spela 1 spel finns ju många olika finns kanske något du står ut med


   
SvaraCitera

strawbeerry: Problemet är ju då att jag är totalkass på alla sorters elektroniska spel  Hade gärna engagerat mig, men är verkligen ett hopplöst fall...

Är ju dock inte det som det hänger på, bara att ni gör det tillsammans. Är det datorspel är det väl dock knepigt, men konsol borde funka. Annars kan du ju planera någon trevlig aktivitet som bio eller teater.


   
SvaraCitera

strawbeerry:

Mjo, men han är så svår. Det enda han gillar är typ dator- och tv-spel Söt

Köp 12 månaders wow-kort Blink


   
SvaraCitera

Ta med han på ett tågmuseum. 


   
SvaraCitera

Uppskattar du romantiska gester även om du själv inte är romantisk? Bara nyfiken.


   
SvaraCitera
time
 time

Bjud på frukost tillbaka, behöver inte vara svårare än så Party


   
SvaraCitera