Aviseringar
Rensa alla

göra på valborg?


Ämnesstartare

ja, pågrund av diverse omständigheter är det nu INGEN som vill/kan vara med imorgon. Pallar inte dra på fest med massa folk man bara känner lite halvt och knappt ens tycker om., så just nu lutar det till att sitta hemma med familjen och känna mig ensamast i världen, blä [sad]

Vad är då era storslagna planer för morgondagen och har ni några tips på vad jag kan göra för att inte känna mig lika dissad och ändå få en helt okej kväll?


   
Citera

tänker inte göra något.


   
SvaraCitera

Bapelsin:

Vad är då era storslagna planer för morgondagen

gå på mitt indval till kl 10, sedan ska mitt gymnasium o ett annat gymnasium i samma stadsdel gå till en park och kröka eller nått, kl 12:30 ska man åter till skolan och ha mösspåtagning


   
SvaraCitera

efter det har jag inget planerat


   
SvaraCitera

sitta hemma och supa


   
SvaraCitera

Ligga i en rabbat [blush]


   
SvaraCitera

OF 5:

sitta hemma och supa

låter konstruktivt [bigsmile]


   
SvaraCitera

Bapelsin:

Vad är då era storslagna planer för morgondagen och har ni några tips på vad jag kan göra för att inte känna mig lika dissad och ändå få en helt okej kväll?

Valborg är väl bara en ursäkt att få supa sig redlös, så kommer stanna hemma som vilken vanlig dag som helst ;>


   
SvaraCitera

Studentskiva 🙂


   
SvaraCitera

Har inte heller någon att vara med. Lär väl sitta hemma och supa framför datorn som vanligt.


   
SvaraCitera

runka, äta glass och gråta mig till sömns [party]


   
SvaraCitera

Förmodligen skall jag sitta härinne och göra INGENTING ALLS, om jag inte impulstar en buss till exempelvis Luleå och gör INGENTING ALLS där istället. Ungefär så, mhm.


   
SvaraCitera

sitta på buss


   
SvaraCitera
kachin

Se på cortègen i Göteborg o sen dra hem typ. Tävla nästa dag.


   
SvaraCitera
Issen

Lär ju inte bli nåt


   
SvaraCitera