Aviseringar
Rensa alla

Göra reklam för sig själv?


Ämnesstartare

lägg upp en bild på dina bröst på någon sida för 15åriga moppepojkar eller nåt, typ exitenz eller flashback kanske. har hört att moppepojkar blir kåta av bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Inte för pojkar?

Utifrån vad jag har sett...
Så nej. Såklart är det mer eller mindre bland killar också men jag tycker det är mest bland tjejer.
Överdrivna mängder smink. Visa mycket ben och bröst.
Killar kanske försöker låta däremot..?

mynona:

Har det inte blivit uppfyllt tidigare finns det ju kvar oavsett ålder.

Håller inte med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

ehh.. mig?

ja men vad ska de upptäcka hos dig?
det måste vi ju veta för att svara på frågan.
kan du sjunga, dansa, steppa, modella, spela hockey?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

ja men vad ska de upptäcka hos dig?

mitt utseende såklart, finns det ingen som tycker om att titta på fina bilder? lite barbieutseende


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

mitt utseende såklart, finns det ingen som tycker om att titta på fina bilder? lite barbieutseende

jaha så du vill bli modell?
Då kan du söka modellagenturer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

fina bilder

Ge exempel på en fin bild. [smile][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ju mer du provocerar med dina bilder, desto bättre typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Man kommer väl inte ur behovet förrän man gjort erfarenhet av det,

Najnaj om det framkommer varifrån behovet kommer så kan det jobbas med och därmed försvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

mitt utseende såklart

Vad är du bakom ditt utseende, då? Det känns ju lite mer intressant...


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Najnaj om det framkommer varifrån behovet kommer så kan det jobbas med och därmed försvinna.

Ja, det är en annan metod att göra sig av med det, men så länge det inte är skadligt gör det inget om man gör sig av med det genom erfarenhet, och detta behöver ju inte nödvändigtvis vara skadligt.

Myksa:

Killar kanske försöker låta däremot..?

Ja, de visar det på ett annat sätt, det är sant, men bekräftelsebehovet finns ju där hos båda könen ändå.

Myksa:

Håller inte med.

Jag tror att det är så. Ett behov som aldrig bearbetas finns förstås kvar, var skulle det annars ta vägen? Men det tar sig förstås andra uttryck hos vuxna, precis som det uttrycker sig på olika sätt hos tjejer och killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

intensitet,
storlek,
rörelse,
förändring,
avvikelser,
upprepning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ett behov som aldrig bearbetas finns förstås kvar, var skulle det annars ta vägen?

Våra behov ändras väl genom livet. Ibland vill folk vara i förhållanden, ibland inte. Ibland vill man synas och ibland bara krypa iväg och gömma sig. Och så vidare...

De behoven som alltid finns är väl de mest fundamentala och vitala. Vilket jag inte tycker "hör mig se mig" tillhör. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohjulie:

mitt utseende såklart, finns det ingen som tycker om att titta på fina bilder? lite barbieutseende

Du ser ju ut som vanlig fjortis. Du kommer inte bli känd på ditt utséende.. bekräftelsehoror.. suck, vem tror ni att ni är [censur]

reality check - DONE.


   
SvaraCitera