Aviseringar
Rensa alla

Göra slut?


Ämnesstartare

Jag har varit ihop med en kille i drygt ett år. På senaste tiden har vi bråkat mycket, och det känns som att vi glidit isär. Förut brukade jag alltid tänka på honom och sakna honom och typ gråta glädjetårar när jag träffade honom, men så har jag inte känts på ett tag.

Tänk om jag inte är kär längre? Jag vet inte vad jag ska göra. Han är så otroligt fin, har aldrig behandlat mig dåligt och jag kan lita på honom till 100%, det sista jag skulle vilja göra är att såra honom. Jag vet att han fortfarande älskar mig.

Jag har ingen rätt att hålla kvar honom om jag håller på att tvivlar såhär, jag vill att han ska vara med någon som är säker på att hon gillar honom. Dessutom kan jag inte förneka det jag själv tänker. Ibland känns det som att jag skulle känna mig friare utan honom. Är verkligen delad i två delar. För om jag gör slut nu så finns det ingen chans att det blir vi igen.

hjälp!


   
Citera

buttcrack:

hjälp!

börja med att prata med honom om det iaf. kolla vad han tycker.
ist för att bara själv välja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LightInDarkness:

kolla vad han tycker.

han tycker att vi ska fortsätta försöka, och han är övertygad om att jag fortfarande är kär i honom. Att jag bara fått för mig något nu typ.


   
SvaraCitera

buttcrack:

han tycker att vi ska fortsätta försöka, och han är övertygad om att jag fortfarande är kär i honom. Att jag bara fått för mig något nu typ.

ok.. well ge inte upp för lätt säger jag bara.
Ett förhållande är inte bara rosa fluffiga moln o glädje, sorg och ilska etc kommer att komma.


   
SvaraCitera

Han kanske är tråkig, och han kommer inte ändra sig, det inser du nog också.
Hade någon sagt till mig att de börjat "tröttna" i ett förhållande så hade jag bara sagt hejdå till henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Hade någon sagt till mig att de börjat "tröttna" i ett förhållande så hade jag bara sagt hejdå till henne.

Beror väl på hur mycket du gillar henne?

LightInDarkness:

ge inte upp för lätt säger jag bara.

Men jag vet det är bara så sjukt jobbigt. För på något sätt känner jag bara på mig att det inte kommer att hålla, och då vill jag ju inte hålla kvar honom vid mig, då förtjänar han något bättre


   
SvaraCitera

buttcrack:

Beror väl på hur mycket du gillar henne?

Nej tröttnar hon så tröttnar hon, jag orkar inte övertyga någon, som en unge som tjatar, visst man kan väl få reda på varför det svalnat, men om hon inte vet så... "jaha krånglig tjej hej."


   
SvaraCitera

fan vad alla gör slut hela tiden. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

"jaha krånglig tjej hej."

Jag antar att han gillar mig för mycket för att ge upp så lätt. Dessutom har jag tvivlat förut men sen har det blivit bättre.. Men det här känns inte alls lika dant.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

passaro:

fan vad alla gör slut hela tiden.

vi har faktiskt inte gjort slut på ett år ;O


   
SvaraCitera

buttcrack:

vi har faktiskt inte gjort slut på ett år ;O

det är ju dit det går...


   
SvaraCitera

buttcrack:

Jag antar att han gillar mig för mycket för att ge upp så lätt. Dessutom har jag tvivlat förut men sen har det blivit bättre.. Men det här känns inte alls lika dant.

Vänta nån vecka då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Vänta nån vecka då?

haha jo vi typ bo ihop i några dagar och se hur det känns.. förhoppningsvis är det jag som är lite sepe. [zzz]


   
SvaraCitera

buttcrack:

Beror väl på hur mycket du gillar henne?

Fortfarande inte värt det. Hur mycket man gillar någon beror på många faktorer.

Också hur många andra tjejer man har omkring sig, har du bara en gillar du nog den alltmer.

Samma sak gäller för dig och hur du gillar din kille.


   
SvaraCitera

buttcrack:

hjälp!

"Kära [hans namn], jag är lebisk."


   
SvaraCitera

passaro:

fan vad alla gör slut hela tiden. [zzz]

Jag tycker att det är tvärt om [no-no]

buttcrack:

hjälp!

Det är ju ganska omöjligt att ett förhållande ska ligga på topp exakt hela tiden. Tänk igenom vad du verkligen vill osv, känn efter, ta tid på dig och gör inget förhastat [party]


   
SvaraCitera