Aviseringar
Rensa alla

Göra slut på bästa sätt när jag egentligen inte har någon bra anledning?


staay
Ämnesstartare

Vi har inte varit tsm länge, har inte hunnit gå långt eller något sådant, det känns inte rätt och jag ska göra slut. Killen bor några mil härifrån och det känns sjukt okänsligt att göra det via sms. Tips på hur jag kan bära mig åt? 🙂


   
Citera

Ring och säg att du gör slut.


   
SvaraCitera

Bor han så pass nära att det fungerar att åka dit över dagen så bör du väl göra det öga mot öga, om inte föreslår jag telefon.


   
SvaraCitera

Att du inte vill vara tillsammans med honom är väl en bra anledning nog? [cute]


   
SvaraCitera

ring, säg att det inte känns rätt bara.


   
SvaraCitera

Säg att du är lesbisk. Du måste lära känna dig själv, att du måste ha lite eget space just nu.


   
SvaraCitera

Om ni ej kan träffas, ring..
Och som jag förstod det har du visst en anledning


   
SvaraCitera

är väll bara att säga till honom att du inte tycker att det känns rätt och att du inte vill ha ett förhållande med honom [confused]


   
SvaraCitera
staay
Ämnesstartare

Blitzen:

Säg att du är lesbisk. Du måste lära känna dig själv, att du måste ha lite eget space just nu.

HAHA, sjukt bra idé 😉

Att ringa var faktiskt ganska smart... Men nu är det så att vi ska träffas på onsdag, jag, han och några gemensamma kompisar ska tälta nära honom... Men det känns inte som rätt tillfälle? Om jag gör slut medans vi är där så blir nog stämningen jättekonstig, och om jag gör det dagen efter så kommer jag måsta låssas om att jag gillar honom hela kvällen/natten...?


   
SvaraCitera

staay:

Men det känns inte som rätt tillfälle?

Gör det innan dess, ring. Så slipper du den konstiga stämningen


   
SvaraCitera

staay:

Att ringa var faktiskt ganska smart...

Ja precis. Lycka till (:


   
SvaraCitera
staay
Ämnesstartare

Blitzen:

Ja precis. Lycka till (:

Tack! Det lär behövas...


   
SvaraCitera

VYKORT![y]


   
SvaraCitera

Jag skulle rekomendera "det är inte dig det är fel på, det är mig". Funkar varje gång.


   
SvaraCitera
KSENIA

LIGG MED ANDRA GRABBAR, SEN _RÅKAR_ HAN FÅ REDA PÅ DET OCH GÖR SLUT MED DIG VIA SMS TACK HEJ DÅ


   
SvaraCitera