Aviseringar
Rensa alla

Göra slut pga biologiska klockan


Postorderhoran:

respektera (Du röstade på detta alternativ)

På jag och min partner skulle ju kunna hinna ändra oss. Mycket händer på 5 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

respektera (Du röstade på detta alternativ)

Åtta:

Finns ju ingen anledning att avsluta någonting som förhoppningsvis gör en lycklig, bara för att man kanske kommer att ha olika åsikter om något om 5 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

respektera (Du röstade på detta alternativ)

pga den biologiska klockan börjar ej ticka innan 30


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text:

känner mig väldigt fördomsfull som tog förgivet att det var en han som inte ville ha barn[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

respektera (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

en.

Men... DU HAR JU REDAN STRINGHORAN! GLÖM INTE HENOM! [cry]


   
SvaraCitera

Du kommer ju i klimakteriet om... 20 år. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

pga den biologiska klockan börjar ej ticka innan 30

Åh, såg på det där sex education-programet från England, jag blev jätteledsen när programledaren testade sin fertilitet och såg att det kanske var försent för henne att få barn [cry]

Där sa de att många kan få problem om de försöker skaffar barn efter 25, känner mig stressad [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Åh, såg på det där sex education-programet från England, jag blev jätteledsen när programledaren testade sin fertilitet och såg att det kanske var försent för henne att få barn [cry]

åh, kul att få det beskedet i tv [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ta livet av mig (Du röstade på detta alternativ)

pga skulle bli rädd om jag ville ha barn


   
SvaraCitera
KSENIA

JAMEN HAN KAN VÄL FÖDA DET DP, FYFAN HATAR SÅNT DÄR ÄCKL


   
SvaraCitera

Careface:

respektera (Du röstade på detta alternativ)

Då jag tycker "gymasieålder" är för tidigt hade jag respekterat. Som tidigare nämt, mycket kan förändras på 5 år. Vi kanske inte ens är tillsammans då så varför bry sig om något så långt fram.


   
SvaraCitera

Förstår verkligen inte vad den biologiska klockan har med någonting att göra i det här sammanhanget. Den brukar man tala om i samband med klimakteriet.

Man ska aldrig känna sig tvingad till att skaffa barn, varken som man eller kvinna. Ett barn ska inte behöva födas med en förälder som inte vill ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

JAMEN HAN KAN VÄL FÖDA DET DP, FYFAN HATAR SÅNT DÄR ÄCKL

sa det till honom, han blev nte avskräckt ändå [mad]

hatsumi:

Förstår verkligen inte vad den biologiska klockan har med någonting att göra i det här sammanhanget. Den brukar man tala om i samband med klimakteriet.

eftersom han tydligen känner att han måste göra massa barn i ung ålder så uppenbarligen störs han av sin biologiska klocka som skriker BARN BARN BARN åt honom


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

respektera (Du röstade på detta alternativ)

Postorderhoran:

Din partner kan i dagsläget inte föreställa sig sig själv med barn.

Jag hade över huvud taget inte fört det på tal, ty jag vet att det är högst ostrategiskt, även vet jag att det ej heller är nämnvärt strategiskt att avla i gymnasieålder. Kom igen.


   
SvaraCitera