Aviseringar
Rensa alla

Göran ute i gräset


Ämnesstartare

Idag filmade jag våra katter lite (hade mycket tråkigt [blush]) hade tänkt visa hur det är att ha katterna ute i sele men jag hittade inte Mimmis sele, så det blev bara Göran som fick vara ute idag. Anledningen till att jag har halsband på båda även om de är innekatter och chippade är för att OM de skulle rymma så är det lättare för en privatperson att bara titta på halsbandet och kontakta oss. [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fina de är.

tycker det är skrämmande hur du både utseendemässigt och röstmässigt är jättelik min kompis [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

tycker det är skrämmande hur du både utseendemässigt och röstmässigt är jättelik min kompis [sad]

Jag kanske ÄR din kompis. [tard]

Dold text: Ne, jag har inga kompisar. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag kanske ÄR din kompis. [tard]

hon bor i sthlm och är 20år [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

hon bor i sthlm och är 20år [blush][blush]

Då är det nog inte jag. [blush] Jag får alltid höra att jag är lik en massa folk, har ett väldigt mainstream utseende tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar kvinnan som skrek på hunden. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Gillar kvinnan som skrek på hunden. [blush]

Det är min finska granne, hon är ganska snäll faktiskt men det var mycket synd om hunden. [sad] Det är dock inte hennes hund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jag får alltid höra att jag är lik en massa folk, har ett väldigt mainstream utseende tror jag.

ah, men det tycker jag inte du har faktiskt. det som känns läskigt, samma frisyr och verkar ha samma klädstil med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

ah, men det tycker jag inte du har faktiskt. det som känns läskigt, samma frisyr och verkar ha samma klädstil med.

Bildbevis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Bildbevis!

har inte facebook och jag har nog ingen bild på datorn. men pmar dig om jag hittar någon haha [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katt med koppel [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bodde ni inte i lägenhet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

katt med koppel [rolleyes]

Hund med koppel [rolleyes] [zzz]

Schmetterling:

Bodde ni inte i lägenhet?

Jo? Vi bor i lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Jo? Vi bor i lägenhet.

Såg inte ut som en lägenhet.


   
SvaraCitera