Aviseringar
Rensa alla

Göteborgsoperan


Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Fick det till drygt 800 meter på Eniro. Tror du har något fel inställt på din Maps, typ att du ska köra bil lr något.

precis. se ovan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

opera [love]

du måste berätta sen om det var bra!
vad för opera ska ni se föresten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

nej tror jag gjorde fel. valde vägbeskrvning med bil och då var det värsta omvägen. nu valde jag promenera och det står 88 m och att det tar 11 min. fast det står också " Var försiktig – trottoarer och gångvägar kanske saknas i den här rutten."

Låter rätt. Såg nu att Google Maps tycker att man ska gå runt Nordstan. Funkar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

opera

du måste berätta sen om det var bra!
vad för opera ska ni se föresten?

will do [smile] haha minns inte vad den hette, står på biljetterna men de har morsan någonstans. kollade på sidan och hittade denna idag och är ju idag så kan vara den här

http://sv.opera.se/forestallningar/turandot-2012-2013/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Låter rätt. Såg nu att Google Maps tycker att man ska gå runt Nordstan. Funkar också.

haha får lita på det då. ser ju som en enkel väg iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

will do haha minns inte vad den hette, står på biljetterna men de har morsan någonstans. kollade på sidan och hittade denna idag och är ju idag så kan vara den här

åh den verkar jättebra
vill också :ß


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

åh den verkar jättebra
vill också :ß

haha hoppas att den är bra, aldrig varit på opera förr. brukar du gå ofta? kan säga om jag tyckte den var bra efteråt [smile] du kan ju hänga med om du vill annars [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha hoppas att den är bra, aldrig varit på opera förr. brukar du gå ofta?

jag har sätt filmade opera, men inte gått än :‹

patrick bateman:

kan säga om jag tyckte den var bra efteråt du kan ju hänga med om du vill annars

hehe
måste iaf till gbg operan nån gång, åh till london ha sån där operakikare åhå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

jag har sätt filmade opera, men inte gått än :‹

[sad] tycker jag du ska gå på live nångång då!

oatsreuvaue:

hehe
måste iaf till gbg operan nån gång, åh till london ha sån där operakikare åhå

haha det hade vart coolt! satsa på det. tror nog opera i såna större städer som london och berlin är coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

du måste berätta sen om det var bra!

om du vill veta så var operna jättebra! mäktig och vacker. blev väldigt positivt överraskad måste jag säga [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha det hade vart coolt! satsa på det. tror nog opera i såna större städer som london och berlin är coolt

ja absolut, känner två som varit på olika operor i london o de var heöt sålda :ß
o berlin är ju en riktig kulturstad.. vänta nu är inte du halvtysk? sorry fall jag inbillat mig


   
SvaraCitera

Äre inte jättejobbigt o se sånt? Sett på tv och får ont i huvudet men kanske är vackrare på plats?? [surprised]


   
SvaraCitera
Paseo

ÅÅÅHHH jag älskar opera
Vilken skaru se?
Nästa gång dom kör lucia di lammermoor kan jag defffff rekommendera den dock är den jävligt mörk å dyster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Har för övrigt aldrig sett opera irl, men jävlar vad tjafsigt det verkar.. [crazy]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

tror nog opera i såna större städer som london och berlin är coolt

var på¨opera i berlin en gång
det var inte kul [sad]
fast jag gillar iofs inte opera heller...


   
SvaraCitera