Aviseringar
Rensa alla

GÖTEBORGTIPS


Ämnesstartare

Jag+ fem kompisar ska till Göteborg en vecka över nationaldagen och gå på picknick festivalen, men vi undrar vad mer man kan göra där? (då vi ändå kommer vara där i sex dagar till). Konsterter? klubbar? parker? bra affärer? m.m. (alla är under 18 [sad])


   
Citera

Jag går alltid till SF-bokhandeln, [blush]


   
SvaraCitera

Klubbar kan ni ju i princip glömma om ni är under 18, sen så finns det inget att göra där. Sthlm i mitt [love] osv.


   
SvaraCitera

fever har balla kläder + inredning, men det är 100% dyrt.


   
SvaraCitera

Liseberg. Några konserter vet i fan om det finns ännu. Klubbar finns det gott om, beror väl på vad ni gillar. Parker ja, Slottskogen och beblanda er med random WT typ eller Vasaparken och beblanda er med nazister.

Finns en hel del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet: vad säljer fever för kläder då?[cute]
passaro: hm, wt eller nazister alltså.. finns det inga andra parker i Göteborg? hah [confused] Och vad finns det för klubbar?

Kom igen, mera tips! [cool]


   
SvaraCitera

isola:

Sthlm i mitt [love] osv.

Gay. [rolleyes]


   
SvaraCitera

snöBjörn:

Gay. [rolleyes]

Nej, det tycker jag inte.


   
SvaraCitera

Tjaa Göteborg har ju nordens största köpcentra, så där kan ni nog ha sköj ett tag!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Nej, det tycker jag inte.

Intelligens bevisad. [rolleyes]


   
SvaraCitera

snöBjörn:

Intelligens bevisad. [rolleyes]

haha


   
SvaraCitera

snöBjörn:

Intelligens bevisad. [rolleyes]

ja man är ju verkligen ointelligent bara för man gillar stockholm

ont: försöker fundera på vad jag gör när jag är i Gbg, kommer fram till: går på konserter, strosar runt i Haga, promenerar, promenerar och promenerar...och shoppar(är något speciellt med gbgshopping [tard])


   
SvaraCitera

hjortpojken:

ja man är ju verkligen ointelligent bara för man gillar stockholm

Nej då, själklart inte. Men man är gay om man gör det och man är ointelligent om man inte inser det själv. [smile]


   
SvaraCitera

Babydoll:

passaro: hm, wt eller nazister alltså.. finns det inga andra parker i Göteborg? hah [confused] Och vad finns det för klubbar?

Typ inte. Botaniska finns iofs, precis bredvid Slottsskogen. Fått intrycket av att det bara är old folks där.

Andra Långgatan! Bara Sveriges bästa gata, någonsin. Där finns det även ställen ni kan komma in på, om ni är smidiga.

Klubbarna på Avenyn kan ni glömma. 20+ åldersgräns.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

snöBjörn:

Gay. [rolleyes]

[love]

snöBjörn:

Nej då, själklart inte. Men man är gay om man gör det och man är ointelligent om man inte inser det själv. [smile]

xD


   
SvaraCitera

hjortpojken:

(är något speciellt med gbgshopping )

Mycket mer centralt än 08-land [wink]. Så man kan gå runt o titta på grejer utan att behöva åka tunnelbana för att leta vid nästa station. [mad]


   
SvaraCitera

passaro:

[love]

din mor kan vara gay


   
SvaraCitera