Aviseringar
Rensa alla

götteligött


Ämnesstartare

Sitter nyduschad i ren stor mysig tröja med vegansk chokladlermask från lush i fejset. Luktar gudomligt gott av choklad, funderar på att äta lite choklad också. Sedan ska jag smörja in mitt ansikte med bra kräm från samma affär. Gillar att skämma bort mig ordentligt när jag vanskött mig i nästan en vecka.

Vad gör du när du ska pyssla om dig själv?
Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har funderat på att köpa ansiktsmask. En sån där engångsförpackning. Har inte hittat någon än bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

En sån där engångsförpackning. Har inte hittat någon än bara.

gillar bastumasken som finns (fanns?) på h&m iaf, var iofs inte h&ms egna märke så den finns säkert på andra ställen med. vet inte om den var bra men den var så skön för den blev varm när man hade på den [blush] vill ha en sån nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tips: Lush ansiktsmask "Cupcake" luktar typ. Hur gott som helst. Smakar även lite choklad, blandat med lera. Återkommer angående resultat på huden


   
SvaraCitera

Jag vet inte, tar inte hand om mig så mycket.

Men det kanske är att ta en lång promenad, då känner jag att jag pysslar om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar bastumasken som finns (fanns?) på h&m iaf, var iofs inte h&ms egna märke så den finns säkert på andra ställen med. vet inte om den var bra men den var så skön för den blev varm när man hade på den [blush] vill ha en sån nu.

Är det till för pormaskar? Vill ha en för pormaskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Är det till för pormaskar? Vill ha en för pormaskar.

jag hittade den inte och minns inte [sad]
men hittade andra intressanta masker från h&m [blush]
http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=KOSM_BODY&shoptype=S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tips: mousse i håret, snurra och rulla till två (2) knutbullar. sov. resultat om du har skillsen: hollywoodsvall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är ju typ nya angelize


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar ej varför man använder ansiktsmasker, sådana där billiga gör väll inget under med huden direkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

fattar ej varför man använder ansiktsmasker, sådana där billiga gör väll inget under med huden direkt?

fu den är från lush ju. Bättre än de asbilliga iaf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fu den är från lush ju. Bättre än de asbilliga iaf?

aaa syftade på de där engångs, verkar värdelöst waste of money. men har nog inget behov av ansiktsmask överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu lät det som att jag har prima hud och sådär, det har jag ej men alltså har andra produkter likzom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nu lät det som att jag har prima hud och sådär, det har jag ej men alltså har andra produkter likzom

aha, trodd du var: perfa

nu luktar min ansiktshud och andedräkt choklad. Synd att jag ej har pojkvän som utnyttjar detta. Händer ej var dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Tips: Lush ansiktsmask "Cupcake" luktar typ. Hur gott som helst. Smakar även lite choklad, blanda

smakade du på ansiktsmasken? [shake]


   
SvaraCitera