Forumet - GONATT!

GONATT!

170 0 20

Spana också in:

Crypto:

har tvättat lakan denna helgen (okej mamma har) så ska få i täcke i lakan imorrn när jag åker hem till pluggorten :)
täcken är fina grejer!

åååååh låter bra! lycka till säger vi till dig [bigsmile] och yeah, täcken är fan underbart! [love] helt klart det bästa med att sommarn e över [bigsmile]
enhimmelskdrog:

har kunnat det fler aåååår

så pass [wink]. Jag har fortfarande hopp om att kanske eventuellt lära mig någon vacker dag [bigsmile]

Crypto:

inte svårt för en kille med skillz ;)

höhö [bigsmile]

Crypto:

mitt rum blir varmt p.g.a datorn så sover oftast utan halva täcket ändå ^^
får se hur det blir under vintern

hm jo iofs så sover jag knappt med täcke heller ... eller ah, senast mitt täcke var användbart var det typ varmt hahaha. Men i natt så mahahaha [badgrin]
kebu12:

är väl bara att be mamma att fixa?[blush]

ah, tänkte fråga pappsen idag [cute] men grejen är att, han går och lägger sig tidigare än mig oftast, och då är det redan försent när jag väl kommer på att, justefan täcket ... och lägger han sig inte tidigare, så är det redan försent i alla fall, för då ligger jag så jävla skönt i min jävla säng redan [cute]
kebu12:

Är det han som bäddar din säng i vanliga fall? För du har väl itne haft samma lakan och sånt sen du var liten?[shake]

kuddarna och lakan på madrassen kan jag själv, men yes, pappsi brukar hjälpa mig med täcket [bigsmile]

Statslös:

): doɥsoʇoɥd ı ɹoƃƃɐןɟ ɐuıɯ doɥı ǝpɐɹʇsıןʞ ɥɔo ǝʇddıןʞ ƃɐɾ ɹäu ןnʞ åsʞɔo ǝpɐɥ

k