Aviseringar
Rensa alla

Gonorre?


Ämnesstartare

Hejsan pojkar och flickor. Gjorde ett hemtest för gonorre/klamydia och fick svar att det var positivt på gonorrefronten. Hade dock inga symptom. Fick en tid på std mot idag och gjorde ett riktigt test(tops i struten) som visade negativt på microprovet. Skulle få ett precisare svar till nästa vecka och fick med mig en antibiotika kur hem. Men nu när kissar gör det extremt ont i snorren(lite som att man kissar nålar eller väldigt varmt vatten) Kan detta ha att göra med att jag hade en tops i urinröret för några timmar sen? Eller är det något annat som spökar i systemet..
Någon som vart med om något liknande?
Tacksam för svar

P.s skriver här då mitt flashbackkonto blivit spärrat d.s


   
Citera

tror det kan ha med topsen att göra, ja
men det kan även vara något annat


   
SvaraCitera

ring 1177!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antar att det enda som kommer säga är att jag ska vänta på provresultatet. Grejen är ju den att jag inte hade ont alls innan. Kissade helt normalt och bra imorse, förmiddan får jag en tops i snoppem, sen gör det ont när jag kissar. Kan tilläggas att jag har kissat 3 gånger, dricker mycket för att se om jag kan kissa bort det. Urinvägsinfektion kan väll inte komma så fort eller?


   
SvaraCitera
time
 time

grabbaar:

Urinvägsinfektion kan väll inte komma så fort eller?

Jo, urinvägsinfektion kan komma väldigt snabbt, även om det är ovanligare att killar råkar ut för det.

Sedan är det väl ändå en himla skillnad på gonorré och urinvägsinfektion, men, vad tusan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart det är skillnad på gonorre och urinvägsinfektion. Men i båda ingår symptom att man får ont när man kissar[smile] Därför undrade jag. Tack för svar! [smile]


   
SvaraCitera