Aviseringar
Rensa alla

Googla på kille


KingGurka:

äre okej om jag addar dig?

[cry]

Btw, tror inte att du googlade fram min msn[confused]


   
SvaraCitera

KingGurka:

ey, ag googlade fram din msn, tyckte du var lite söt... äre okej om jag addar dig?

still creepy [shake]


   
SvaraCitera

Äre inte bättre att smyga fram till han å säga... Hej, vill du ha sex med mig?


   
SvaraCitera

Floppsen:

Äre inte bättre att smyga fram till han å säga... Hej, vill du ha sex med mig?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Äre inte bättre att smyga fram till han å säga... Hej, vill du ha sex med mig?

Ja det händer allt för sällan [no-no]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

elinanna:

"stalker varning"

Ja. Men gör det. [y]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Ja det händer allt för sällan

ska umgås med berusade killar på lördag, ska köra på den metoden då!!!


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

ska umgås med berusade killar på lördag, ska köra på den metoden då!!!

Men när man är full händer det ju titt som tätt, men inte i nyktert tillstånd kl 13:00 [no-no]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Haha för det är lite creepy. Jag hade blivit lite rädd om någon jag inte pratar med så ofta kom fram till mig och sa: jag hittade din msn genom att googla ditt namn!! Jag tror att killen hade tyckt att du var lite konstig.

ja men.. skulle han inte bli lite turned on om hon/jag visade sig vara vettig lixom, ingen crazy bitch stalker, utan istället en cool brud som tar initiativ? tror killar blir lite tagna o typ.. "sheet en tjej som tar initiativ." Och så kan hon snacka med honom öppet om lixom "ja, det är hur enkelt som helst att hitta dig och bara.. googla ditt namn. din chef lär göra det när du ska söka jobb, fast du kanske inte ska säga till henne/honom att han är konstig. fast jag är inte galen, jag lovar, bara nyfiken, det är utställning/match/fest där och där, hänga på? jag och ett gäng till ska dit"

???? [blush] blir nästan lite turned on själv där alltså


   
SvaraCitera

honolulu:

utan istället en cool brud som tar initiativ?

Vet inte, ser inte att det skulle funka. Tror fortfarande att killen skulle tycka att hon är ett freak som googlar hans namn och addar honom på msn. Det är lättare att börja prata med killen och undvika pinsamheter.


   
SvaraCitera

jojjnes:

men JA!


   
SvaraCitera

haha men vafan, go for it. du kmr ångra dig annars människa. Det är ju det bästa alternativet om man inte vågar irl, right? så vafan har du att förlora?


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Vet inte, ser inte att det skulle funka. Tror fortfarande att killen skulle tycka att hon är ett freak som googlar hans namn och addar honom på msn. Det är lättare att börja prata med killen och undvika pinsamheter.

Jo, man kan göra det gamla klassiska. Men hur lätt är det i skolmiljö? Då man hela tiden hänger med ens egna kompisar. Om man inte vet vilka vänkretsar killen hänger i kan man aldrig träffa honom utanför skolan, man MÅSTE ju googla/facebooka och se vad han har för sig och hans vänner lixom. Visst är det det vanligaste att prata direkt, men jag tror att alla googlar/facebookar, men ingen vågar erkänna det, vilket är konstigt eftersom det är så vårt samhälle set ur 😛


   
SvaraCitera

honolulu:

jag tror att alla googlar/facebookar, men ingen vågar erkänna det, vilket är konstigt eftersom det är så vårt samhälle set ur 😛

Ja alla gör det, det vet alla. Men det är något man inte säger bara, man säger till dom man umgås med men inte till personen som man stalkar. Det anses fel antar jag.


   
SvaraCitera

Jag skulle definitivt uppskatta det. Gör det bara.


   
SvaraCitera