Aviseringar
Rensa alla

googlade just mitt namn


Ämnesstartare

första tre träffarna innehöll just mig

officiellt kändis[cool]


   
Citera
Åtta

Pah! Första 19 för mig. [cool] (Googlade i incognito-läge, så att mina sökresultat inte skulle påverkas av min historik)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pfft, alla ~1600 på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hittade inte nån av er...första träffen jag fick på Åtta var en schimpans som kliade sig i huvudet och på Budolicios fick jag en åsna som jag tror skulle kissa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

Budolicios

Felstavat 😉
Nä, men jag trodde du menade ditt riktiga namn. Om vi tar mitt nick (som har varit budowhoopass sen några år tillbaka) så är alla 9000 träffar på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söker jag på gugge kommer det ba upp massa om guggenheimmuseet[sad] på nintendos bff kommer dock bara massa om mig upp.

Åtta:

Pah! Första 19 för mig. (Googlade i incognito-läge, så att mina sökresultat inte skulle påverkas av min historik)

vaah, söker jag på åtta så kommer det bara upp massa om siffran 8, och om halv åtta hos mig. ingenting som har med dig att göra[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får inga på mig, har faktiskt sett till att inte finnas på annat än fb [cool]


   
SvaraCitera
Åtta

the savior:

hittade inte nån av er...första träffen jag fick på Åtta var en schimpans som kliade sig i huvudet och på Budolicios fick jag en åsna som jag tror skulle kissa

Nintendos BFF:

vaah, söker jag på åtta så kommer det bara upp massa om siffran 8, och om halv åtta hos mig. ingenting som har med dig att göra

På mitt riktiga namn, givetvis! Jag använder bara "Åtta" här, och gissningsvis så lär siffran åtta troligtvis vara mer kändis än jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Felstavat 😉

okej missade en bokstav[crazy]

Åtta:

På mitt riktiga namn, givetvis!

det var båda era riktiga namn...


   
SvaraCitera
Åtta

the savior:

det var båda era riktiga namn...

Då måste du ha skrivit fel. Testade på min mobil, bara för att se om Google på något sätt kopplar ihop min historik med mitt webbläsaravtryck, men fick ändå samma resultat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

det var båda era riktiga namn...

Det var det ju uppenbarligen inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får upp min facebooksida, inget mer. Fast sen så har jag ett rätt vanligt namn och det verkar finnas någon ekonom som heter likadant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många träffar blir det på mitt namn då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Då måste du ha skrivit fel. Testade på min mobil, bara för att se om Google på något sätt kopplar ihop min historik med mitt webbläsaravtryck, men fick ändå samma resultat.

ånej, tror det bara funkar från min superdator[sad]

Budolicious:

Det var det ju uppenbarligen inte?

så var det just det ;ppPPPPP

dvärgkastarn:

Får upp min facebooksida, inget mer. Fast sen så har jag ett rätt vanligt namn och det verkar finnas någon ekonom som heter likadant.

beklagar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

så var det just det ;ppPPPPP

Du stavade för det första fel på mig, och sen var det ju mitt nick och inte riktiga namn. Lär dig räkna.


   
SvaraCitera