Aviseringar
Rensa alla

google chrome är inte min vän


Ämnesstartare

Den försöker vara det. Som när jag försöker ansluta till en sida. Då står det "Hoppsan! Google Chrome kunde inte ansluta till ungdomar.se". Hoppsan? Som om detta var ett litet lustigt misstag som vi kan skratta åt tillsammans, jag och google chrome. Jag går inte på det. Det vore bättre om den bara sa att den inte kunde ansluta istället för att lägga till små halvtrevliga utrop som om vi har en normal mellanmänsklig konversation. Det har vi inte.

Google Chrome är inte min vän.


   
Citera
Ämnesstartare

kljasf,aäsfdg'sdglsio4etjikgwsdf varför vill den inte?!??!?!!?!?!??!!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

?!??!?!!?!?!??!!?

Men kör Firefox! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men kör Firefox!

Verkar så krångligt [mad] jag är en konservativ kvinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, Firefox är sådana nymodigheter i jämförelse med Chrome!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Ja, Firefox är sådana nymodigheter i jämförelse med Chrome!

Chrome känns svenssonanpassat, det gör inte firefox, när jag sätter mig vid en dator med firefox fattar jag INGENTING [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla webbläsare ser ju ungefär lika dana ut. Ett adressfält där man skriver in en webbadress och ett stort fönster där man navigerar på själva webbsidan. Hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet inte jag vet bara att firefox verkar komplicerat!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Hoppsan? Som om detta var ett litet lustigt misstag som vi kan skratta åt tillsammans, jag och google chrome.

[love]


   
SvaraCitera

Haha, tycker det är mysigt! Tycker den webbläsaren använder sig av ett skönt språk i övrigt också. Bland annat kan man ju kan göra "under huven"-inställningar och skydda sig ifrån lösenordsfiske. Känns så enkelt på något sätt. Alla andra ska alltid flasha till det med en massa svengelska ord man inte begriper sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder firefox och tycker det fungerar finemang. Anledningar att skaffa google chrome?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd lynx istället, funkar utmärkt och är vackrast

Untitled.png


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Anledningar att skaffa google chrome?

Inga alls om man har vant sig vid firefox. Vissa säger att Chrome är snabbare men jag märker ingen större skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och chrome skrattar åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

jag vet inte jag vet bara att firefox verkar komplicerat!!!!!!!!!!!

Men när man tagit sig över den lilla tröskeln så är det jättetrevligt och du kan lätt ställa in det så det ser ut exakt som du vill ha det.
Såhär ser mitt Firefox ut (förutom att färgerna blir lite knas när jag tar en skärmdump).

FF.png


   
SvaraCitera