Aviseringar
Rensa alla

google chrome när man skriver in adressen i adressfönstret


Ämnesstartare

Stringburka:

Jahaaa! Som den här?

grattis, du kan få samma funktioner som chrome har i ff 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

grattis, du kan få samma funktioner som chrome har i ff 😉

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr_Älg:

Om du ta bort ex. se.wikipedia.org så borde dess besöks-räknare nollställas, om du sedan går in på se.wikipedia.org igen så har den bara besökts en gång och borde hamna under en.wikipedia.org som har fler besök.

hur då ta bort?

Stringburka:

a, om du föredrar att få fel addresser hela tiden framför en enkel nedpil-enter-tryckning på en halvsekund så visst, då förstår jag det bra.

nu har du missupfattat helt:)

ju mer du skriver in desto närmare kan den ju söka, så om du klicka g och google kommer up kan du ju bara fortsätta på ordet tills den adressen du söker kommer upp.

menar du att ff är dåligt också då? för där måste du ju piltangenta ner och det kan du ju göra på chrome också, bara det att på chrome kan du även få in adressen direkt i adressfältet utan att piltangenta ner....

Stringburka:

Jag har google på ctrl+g, utan konfirmation, så det funkar

jaha men d kan ju va bra om man inte har chrome. hur fixar man d då?

aristoteles:

Ja precis, bokmärke, mina bokmärken brukar ploppa upp först, men samtidigt så besöker jag nog dom mest också så jag är inte säker på vad orsaken är.

nä exakt[bigsmile] men ja har testat att ändra bokmärken så d r uppenabrligen vilka man besöker mest, du vet alltså inte om man kan ändra den instllningen nånstans? 😛 så man ungefär själv kan göra sin lista:P

aristoteles:

Tyvärr inte, håller sällan på med bilder.

okej:(

variabel:

Istället för att börja skiva wi... och välja sv.wi.. eller en.wiki... så kan du börja skriva sv eller en beroende på vilken du vill in på, så gör jag. du kan även trycka på tab när en.wikipedia.com/wiki syns och skriva det du

TACK!!!!!!!!!!!!!!

vet du hur man gör för att kopiera in bilder i fotogalleriet direkt också? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

menar du att ff är dåligt också då? för där måste du ju piltangenta ner och det kan du ju göra på chrome också, bara det att på chrome kan du även få in adressen direkt i adressfältet utan att piltangenta ner....

Nej, jag har inga problem med att trycka ned ett snepp. Men vad jag förstod gav den dig inte mest använda sidan överst, vilket firefox gör.
Missförstå mig inte - Chrome är säkert en bra webläsare (har bara använt den marginellt), jag försökte egentligen bara föreslå en lösning på problemet att du inte får upp rätt sidor.

NEMO:

jaha men d kan ju va bra om man inte har chrome. hur fixar man d då?

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/5721


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

vet du hur man gör för att kopiera in bilder i fotogalleriet direkt också?

tror inte det går på det sätt du vill ha det. kanske om du sparar direkt till en mapp som du övervakar i fotogalleriet, men det är inte säkert att de läggs till direkt.


   
SvaraCitera

Tycker firefox funkar bra jag, dock så lär ju chrome spöa Internet Explorer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Nej, jag har inga problem med att trycka ned ett snepp.

Stringburka:

Ja, om du föredrar att få fel addresser hela tiden framför en enkel nedpil-enter-tryckning på en halvsekund så visst, då förstår jag det bra.

Du säger ju emot dig själv.[rolleyes]

variabel:

tror inte det går på det sätt du vill ha det. kanske om du sparar direkt till en mapp som du övervakar i fotogalleriet, men det är inte säkert att de läggs till direkt.

alltså d funkar ju att spara den och så hamnar den i fotogalleriet direkt, men jag hade velat kunna "kopiera" och sedan bara "klistra in". Det går iaf i IE xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

alltså d funkar ju att spara den och så hamnar den i fotogalleriet direkt, men jag hade velat kunna "kopiera" och sedan bara "klistra in". Det går iaf i IE xD

hm nä verkar inte funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

hm nä verkar inte funka.

:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

:/

[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera