Aviseringar
Rensa alla

Google Wave


Ämnesstartare

Jag har några invites kvar, men jag kan inte lova att ni kommer få dem, men här får vi gärna diskutera google wave och de som vill ha invites kan ju lämna sin mailadress och hoppas på att någon givmild kommer dyka upp. [smile]

Tror ni Google Wave kommer ersätta msn? är det "bara en fluga?" vad är bristerna och vad tycker ni om det hela?


   
Citera

Snart köper Google Afrika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför bryr folk sig om sånt här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar coolt. Har för mig att det sägs kunna vara en bra ersättare till både msn, facebook och twitter. Det vore bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"internet är bara en fluga"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Snart köper Google Afrika.

Haha. Ja, det känns ju så. samtidigt är Google väldigt bra på att standardisera saker - man vill inte att 5 ska använda en klient, 15 en annan och så, det här förenklar ju väldigt mycket.

OF 5:

"internet är bara en fluga"

Tänkte på det, när jag skrev 😛


   
SvaraCitera

Jag har också invites, mejla mig om ni vill testa 🙂
frida@bends.se


   
SvaraCitera
Åtta

Tror att jag har 14 invites. Har försökt pimpa ut dem via Twitter, Facebook, min blogg och på andra forum, men än så länge har jag endast lyckats bli av med två - eftersom ingen vill ha skiten. [n]


   
SvaraCitera

Åtta:

Har försökt pimpa ut dem via Twitter, Facebook, min blogg och på andra forum, men än så länge har jag endast lyckats bli av med två - eftersom ingen vill ha skiten. [n]

Hahaha. Låter som att Google Wave är riktigt grymt.

Har du invites till Voddler tar jag dem gärna, sådär i förbifarten. [surprised]


   
SvaraCitera
Åtta

Penstrokes:

Har du invites till Voddler tar jag dem gärna, sådär i förbifarten. [surprised]

Nej, jag har inga, tyvärr. Skulle gärna byta mina 14 Wave-invites mot en enda Voddler-invite. [rolleyes]

Min farsa är dock kund hos bredbandsbolaget, så om jag bara kunde få honom att logga in på sitt BBB-konto så skulle åtminstone jag kunna få prova på det hela. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

google wave är
totalt onödigt
ingen fattar hur
man ska anvä
nda det korr
ekt dessuto
m är det jobbi
gt men man kan
visa goatse


   
SvaraCitera

Skulle gärna testa det. Verkar coolt.

jjesperandersson@hotmail.com


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för skit ens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

google is not to be trusted

övervakning ftw


   
SvaraCitera

Åtta:

Tror att jag har 14 invites

Kan gärna ta den 😉


   
SvaraCitera