Aviseringar
Rensa alla

gosh


Ämnesstartare

jag har ett stort problem. jag är nästan desperat efter att hitta en pojkvän. vill så himla gärna prova på kärleken eller vad man ska säga. men jag vill det så gärna att jag inte vågar. jag har inget att förlora (förutom stolthet och ja, känslor) men vågar inte ändå. blev typ kär för första gången för ett tag sen och då strulade en av mina bästa vänner med honom när jag åkte utomlands. kändes jättebra. Iaf, killar kollar efter mig och så eller vad man ska säga, jag ser bra ut och har enligt mig själv en bra personlighet såklart - men det händer ingenting. jag blir galen och jag blir snart deprimerad på grund av detta. jag är ganska kräsen också. så jävla jobbigt, det är nog svårt att sätta sig in i situationen. men vad ska jag göra ? behöver bli peppad, svårt att ta in vad vänner säger när man hör det ganska ofta. det värsta är nog att kompis efter kompis - eller nej till och med bekanta - blir tillsammans med någon all the time. Men aldrig jag. Jag fattar inte. Hjälp

ÄNDRAT 2010-05-21 16:17


   
Citera
Ämnesstartare

aq


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Du låter väldigt osäker hur hade du tänkt palla ett förhållande då? Jobba med dig själv istället.


   
SvaraCitera

Börja ragga som fan själv?


   
SvaraCitera

hyr en dvärg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså vad ska man säga, jag var verkligen inte sån fram tills min kompis högg mig i ryggen - jag blev så jävla ledsen och så ledsen vill jag inte bli igen. på något sätt hör det ihop för mig, det låter kanske inte rimligt men ja. och jag är väldigt kräsen. men kan inte säga emot att jag är osäker när det gäller killar, för det är jag. jag borde nog egentligen sluta bry mig och bara vänta, men det är lättare sagt än gjort!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hyra en dvärg, haha nej tack !


   
SvaraCitera

sluta leta och sluta ha för höga krav. klart man ska ha några krav men killar är inte mer än människor osv


   
SvaraCitera

sandrattyl:

jag är ganska kräsen också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo problemet kan mycket väl ligga där. eller det gör nog det. suck


   
SvaraCitera

sandrattyl:

jag var verkligen inte sån fram tills min kompis högg mig i ryggen

Du ska aldrig hålla käften om en kompis gjort sådär visa att det inte är okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag vet.. jag gjorde allt till ett helvete för henne men likaså kändes det för mig så det gjorde inte saken bättre. Eller jo, självklart på ett sätt - men det fick mig inte att må bättre angående vad hon gjort. idag är vi vänner på avstånd eftersom att en lärare fick oss att bli sams haha. men mitt förtroende till henne är helt och hållet borta - hon var den som visste mest om mina känslor för honom och den sista människan jag trodde skulle göra så! snacka om att jag blev chockad!


   
SvaraCitera

sandrattyl:

hon var den som visste mest om mina känslor för honom och den sista människan jag trodde skulle göra så! snacka om att jag blev chockad!

Hon gjorde det för att han blev populär och intressant av att du ville ha honom.

Du skulle säkert göra samma sak i den sitsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja för hon ogillade honom innan jag fick intresset.

och nej jag hade ALDRIG gjort samma sak. jag tar mina vänner före mig själv, och en kille, i såna situationer. alltså hon har gjort samma sak mot mig en gång tidigare, fast då var det lite "mildare" om man säger så. då lovade hon att det aldrig aldrig aldrig skulle hända igen - and look what happend!


   
SvaraCitera