Aviseringar
Rensa alla

Gott billigt vin?


Dräparen:

1 liter vatten med 14% alkohol för 50 spänn lätt värt om man vill bli spyfull osv!

mm menar det [blush]


   
SvaraCitera

Dräparen:

1 liter vatten med 14% alkohol för 50 spänn lätt värt om man vill bli spyfull osv!

blir man spybakfull på d också lr?[surprised]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

blir man spybakfull på d också lr?[surprised]

vet ej [sad]

blir typ aldrig bakis men folk gnäller ju på att vin gör de bakis så antar att man blir det i detta fall


   
SvaraCitera

VarmåKall

Eller något random vitt vin med mycket fruktighet och sötma.
Systembolaget har ju ett rätt bra system(haha) för det där på sin hemsida. Kolla där.


   
SvaraCitera

Dräparen:

blir typ aldrig bakis men folk gnäller ju på att vin gör de bakis så antar att man blir det i detta fall

lucky you[wink] jag brukar bli äckligt bakis på vin nämligen[sad] men blev ändå sugen nu[crazy] är nog bra på 1 sätt att jag blir såpass bakis annars skulle jag dricka bra mycket oftare än jag redan gör[tard]


   
SvaraCitera

brukar köra på dessa:
Image

Image

Image

tycker alla är goda! och snorbilliga, under 60 kr


   
SvaraCitera

gillar drostdy hof's chenin blanch/steen. mkt fruktigt och lättdrucket men ej sliskigt. typ 170 kr tror jag[cute]


   
SvaraCitera

krasch:

VarmåKall

den är nice [love]

det är väl den som smakar äppelpaj?

Paranormal_Cannabis:

jag brukar bli äckligt bakis på vin nämligen[sad]

haha ja, de gångerna jag upplevt något som liknas vid bakfylla (typ grining och ont i magen) har det varit efter vin-fylla.

öl is teh bäst! eller vodka dock är det dyrt.


   
SvaraCitera

Dräparen:

det är väl den som smakar äppelpaj?

Yarp!


   
SvaraCitera

Dräparen:

öl is teh bäst! eller vodka dock är det dyrt.

öl är dryckernas dryck i inom alkoholen[bigcheers] blir sällan bakis på de heller, allt annat alkoholrelaterat blir jag nästan alltid bakfull på dock.[sad] Finns ju smuggelvodka till förnämliga priser?[crazy]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

Finns ju smuggelvodka till förnämliga priser?[crazy]

jaa, sant! har köpt det vid två tillfällen, ena gången var det av en kompis och det gick bra andra gången åkte vi ut till en jätteskum förort och köpte det av en läskig kille som beskrev sig själv med "röd tröja" typ. kändes som att köpa knark [sad]


   
SvaraCitera

Dräparen:

gången åkte vi ut till en jätteskum förort och köpte det av en läskig kille som beskrev sig själv med "röd tröja" typ. kändes som att köpa knark

hehe ja d är ju knark på sått o vis[crazy] bara att det klassas som lagligt så länge man köper det för hutlösa priser på bolaget.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Foot of America

Men viss smak av tåbira [bigcheers]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

blir sällan bakis på de heller, allt annat alkoholrelaterat blir jag nästan alltid bakfull på dock.[sad]

Beror dock ej på dryckessorten, utan snarare på placebo och ditt beteende när du dricker diverse saker. Undantaget är rödvin, om du skulle vara tanninintolerant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tycker alla är goda! och snorbilliga, under 60 kr

Fair & Square har jag faktiskt tänkt testa men inte vågat. Men säger du att det är gott så tror jag på dig[smile]


   
SvaraCitera