Aviseringar
Rensa alla

GP:s nyårsfyrverkeri


Ämnesstartare

Fö. så kan jag säga till er som ska titta: jag kommer ha den bästa platsen. Sug på den, suckers[crazy]

Hmm på tal om det... måste försöka komma ihåg o fota lite medans dom riggar skiten också... fast det har jag visserligen hela dagen på mig att göra[y]

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.520077-sa-blir-arets-gp-fyrverkeri

800 kg fyrverkeri... 200 kg för lite imo[ops]


   
Citera
Ämnesstartare

=(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas verkligen att de städar upp efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

800 kg fyrverkeri.

sjukt mycket pengar som man bara smäller upp + skitelakt mot alla stackars djur i närheten och ja fyfan helt enkelt så jag håller helt med om att det är:

Nintendo:

Vidrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

sjukt mycket pengar som man bara smäller upp + skitelakt mot alla stackars djur i närheten och ja fyfan helt enkelt så jag håller helt med om att det är:

Nintendo:

Vidrigt.

Fel tänkt i detta fall pga: är folk dumma nog att ta med sig djur i närheten får dom skylla sig själva. Fyrverkerierna fyras av från en avskiljd plats, det närmaste man kommer är ett par hundra meter, men som sagt - det enda vidriga är folk som tar med sig sina djur till detta...

isola:

Hoppas verkligen att de städar upp efteråt.

Det gör dom. Eller ja, det har dom gjort tidigare år iafl., ser ingen anledning till att de skulle vara annorlunda i år...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fyrverkerierna fyras av från en avskiljd plats, det närmaste man kommer är ett par hundra meter.

Du är medveten om att hundar har bra hörsel va? Ti​tta på kartan, det finns bostäder i närheten.

Storchen84:

det enda vidriga är folk som tar med sig sina djur till detta...

Ah, man får la hoppas att ingen djurägare är så pass dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är medveten. Det är upp till varje djurägare att ha ansvaret att ha sina djur inomhus...

Nintendo:

Ah, man får la hoppas att ingen djurägare är så pass dum i huvudet.

Garanterar dig att det finns säkert några, jag menar det finns ju folk ännu dummare än så[n]

Fast vänta, vadå bostäder i närheten? Det gör det inte alls... eller ja, jag hoppas iafl. att det inte bor någon i SVT-huset, haha

Men nej, det finns inte bostäder i närheten... Du är felinformerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fast vänta, vadå bostäder i närheten? Det gör det inte alls... eller ja, jag hoppas iafl. att det inte bor någon i SVT-huset, haha

Vad definerar du som "närheten"? Hundar som bor i Brämaregården lär höra.

Storchen84:

Jag är medveten. Det är upp till varje djurägare att ha ansvaret att ha sina djur inomhus...

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Vad definerar du som "närheten"?

Jag skulle precis fråga dig samma sak, samt om du ens tittat på var fyrverkeriet ska skjutas ifrån... annars kan du se det här​.

Jag definierar inte ramberget som närheten... och du behöver inte överdriva hundars hörsel och låtsas att du vet mer än vad du gör[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag definierar inte ramberget som närheten

Brämaregården ligger mellan ramberget av avskjutningsplatsen. [cute]

Och titta på kartan, det är nära [zzz]

Storchen84:

och du behöver inte överdriva hundars hörsel och låtsas att du vet mer än vad du gör

[confused] Du har aldrig träffad en hund som är rädd för åska/fyrverkerier märker jag.

http://www.hunderiet.se/om_hunden.htm - där kan du ju läsa lite om hundars hörsel [zzz] Och vaddå låtsas att jag vet mer än vad jag gör? [confused] Det är bara att använda sunt förnuft för att förstå att fyrverkerierna för problem med sig.

Men nä, fyrverkerier är bara asbra/vackert och för inga nackdelar med sig!
*fap fap fap*
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är redan medveten om hundars hörsel.
Jag är också medveten om hundars luktsinne.
Jag är även medveten om att du överdriver[zzz]

fap fap fap på dig med[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag är även medveten om att du överdriver[zzz]

Då är du inte medveten om hundar och katters hörsel, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har andra planer för min närvaro vid den tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag är även medveten om att du överdriver

[zzz] Säg de till de stackars hundarna som är rädda för åska/fyrverkerier [no-no] Dold text: (om du inte förstod det så påstår jag inte att alla hundar blir traumatiserade och livrädda av att höra fyrverkerierna, utan jag syftar på de hundar som är rädda för åska/fyrverkerier [cute])

Storchen84:

fap fap fap på dig med

Euw [cry].


   
SvaraCitera