Aviseringar
Rensa alla

Grab them by the pussy?!


presidente:

Av alla fascistiska ledare man kan ha som profilbild valde du den som misslyckades och den med fulaste mustaschen Mycket glad

On topic, Trumps uttalande var vidriga och onödiga. Valet i USA är verkligen ett val mellan Pest och Kolera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huhh:
man måste slicka upp dem i brygga

åh, kim Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Zoldierz44:

Det är förutsatt att han gjorde det och han hade inte acceptans.

På det sättet han beskrev det handlade det om sexuella övergrepp. Även om han inte har gjort det, så har han bevisligen ändå suttit och skrutit om sexuella övergrepp. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

På det sättet han beskrev det handlade det om sexuella övergrepp. Även om han inte har gjort det, så har han bevisligen ändå suttit och skrutit om sexuella övergrepp. 

Hör man inte mycket sådant på rap låtar?


   
SvaraCitera
time
 time

Zoldierz44:

Hör man inte mycket sådant på rap låtar?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Ja.

Borde man inte kunna anmäla dom för sexuella övergrepp med?


   
SvaraCitera
time
 time

Zoldierz44:

Borde man inte kunna anmäla dom för sexuella övergrepp med?

Det är mig veterligen inte straffbart att vara misogyn i låttexter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givetvis inte. nästan varenda levande vuxen människa har någon gång uttalat sig på liknande sätt och dessutom är det 11 år sedan uttalandet gjordes. folk tycks dessutom glömma att även Clinton har försvarat sexuella övergrepp som hennes man begick och dessutom hotat och trakasserat kvinnorna som anmälde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etttvåtre: nästan varenda levande vuxen människa har någon gång uttalat sig på liknande

Jag har aldrig sagt något sådant. Så tro inte alla människor gör det.

etttvåtre: 11 år sedan uttalandet gjordes.

Han var 59-60 år vid den tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zoldierz44: Jag har aldrig sagt något sådant. Så tro inte alla människor gör det.

sa nästan.

Zoldierz44: Han var 59-60 år vid den tiden.

relevans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

etttvåtre: relevans?

vad spelar det för roll om det var 11 år sedan? Om han är 60 år då så visste han bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zoldierz44:

vad spelar det för roll om det var 11 år sedan? Om han är 60 år då så visste han bättre.

för att det är ganska irrelevant idag. man lyckas inte hitta något som ligger närmare i tiden så därför väljer man att fokusera på flera år gamla synder och då ska man gå åt Clinton lika hårt för hennes agerande under Bills sexskandaler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan vet vi inte heller hur den aktuella situationen som han pratar om såg ut om vi ens har hört hela historien.


   
SvaraCitera

Lee Woo-Jin: Av alla fascistiska ledare man kan ha som profilbild valde du den som misslyckades och den med fulaste mustaschen

verkligen? själv tycker jag Hitler tar priset som den med fulast mustach.
Enda anledningen att jag har Mosley är för att jag inte kommer på något bättre alternativ för tillfället. 
Säg vad man vill om hans åsikter, men jag diggar hans klädsel och mustach.
Bildresultat för oswald mosley
Bildresultat för oswald mosley


   
SvaraCitera
time
 time

etttvåtre:
sedan vet vi inte heller hur den aktuella situationen som han pratar om såg ut om vi ens har hört hela historien.

Men påståenden om hur Hillary betedde sig under Bills sexskandaler ska vi svälja med hull och hår? Mycket glad


   
SvaraCitera